Zawieszka do smoczka

Chyba każdy chcę aby smoczek się nie gubił. Żeby nie kupować co chwile nowego.Żeby szybko nie szukać gdy potrzebny.

A więc dzisiaj przyszła do mnie przesyłka a w niej super zawieszka do smoczka z imieniem mojej córeczki. O fantastycznych kolorach. Każdy może wybrać jaki chcę kolor. Można przypiąć go do spodni,bluzki gdzie ktokolwiek chcesz. Zapinką jest śliczne serduszko.


Zapraszam do polubienia strony bądź jeżeli ktoś się zdecyduje to do kupna. Bo bardzo przydatna rzecz. A tutaj poniżej link.

Bardzo gorąco polecam w końcu smoczek nie będzie się gubił.


A Mai bardzo się podoba. I ta zawieszka na pewno będzie jej pamiątką.

21 komentarzy:

  1. Super sprawa tez sobie taka sprawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje. Moje dzieci nie miały smoczka od początku nie chciały. A ja nie pchalam na siłę, ale co do zawieszki widać że została wykonana z niezwykłą precyzja. Świetnie dobrane kolory przykuja uwagę maluszka :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojeju świetne to jest :D jeszcze mamą nie jestem ale uwielbiam takie rzeczy :D super ,
    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny maluszek!!! pomysł genialny na tą zawieszke <3
    zapraszam do mnie, może znajdziesz coś przydatnego:)
    adziulla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo praktyczna taka zawieszka do smoczka, pamiętam jeszcze jak moja siostra była malutka i smoczki gubiły się niemiłosiernie.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, bardzo przydatna rzecz <3 przyda sie dla mojego malucha <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja siostra swojej córce kupiła najzwyklejszą zawieszke.Dam namiary na tą zawieszke,bo mi osobiście się podoba! Pozdrawiam,ucałuj Maję :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja siostra swojej córce kupiła najzwyklejszą zawieszke.Dam namiary na tą zawieszke,bo mi osobiście się podoba! Pozdrawiam,ucałuj Maję :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna, a nie przeszkadza podczas snu?

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako mama (trochę starsza od Ciebie) powiem, żebys miała córeczkę na oku, bo często się zdarza, że maluch bierze do koraliki do buzi i o zadławienie nie trudno. Mojej koleżanki synek miał taki wypadek.
    Ze swojej strony polecę najzwyklejszą zawieszke, sprawdza się super, może troszkę gorzej wygląda ale liczy się bezpieczeństwo dzieciaczków :)

    Pozdrawiam
    www.myfairybookworld.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ słodziutka dziewczynka :) A zawieszka świetna .

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ słodziutka dziewczynka :) A zawieszka świetna .

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ słodziutka dziewczynka :) A zawieszka świetna .

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna zawieszka :)
    a Majeczka wygląda uroczo

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piekna niunia ❤ z pierwszym synem zgubilismy buta z wozka i chyba z 5 smokow. Taka zawieszka to naprawde fajna sprawa. Ja sama sobie zrobilam 😄

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka piekna niunia ❤ z pierwszym synem zgubilismy buta z wozka i chyba z 5 smokow. Taka zawieszka to naprawde fajna sprawa. Ja sama sobie zrobilam 😄

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger