Mariza kosmetyki



Witajcie kochani !

Zostałam konsultantką Mariza.
 Jest to coś takiego jak Avon i Oriflame.
Chciałabym wam przedstawić jak kosmetyki się sprawują.
Mało kto z was zna http://www.mariza.com.pl/
Bez dłuższego wstępu zaczynajmy.

Na początku przedstawię wam 3 pomadki. 

1019
kolor łososiowy


W1590
kolor chłodny malinowy



Na ustach trzymają się ok.5-6h.
Jestem zadowolona z nich i używam ich na co dzień, ale także na różne imprezy.
Cena dla konsultantek: 6,80 zł
Cena dla innych: 19,90 zł

W1583
kolor wiśniowy



Następnie sypki cień do powiek Brilliant połyskujące złoto


Cień jest sypki i trzeba go na coś nakładać aby dobrze się przyczepił.
Ogólnie cień pięknie wygląda na powiece.
Cena dla konsultantek: 6,23 zł
Cena dla innych: 8,60 zł

Ostatnią rzeczą jaką chcę wam przedstawić są cienie.




Jak widzicie wzięłam cienie w kolorach pasujących do wszystkiego.
Niestety pigmentacja mnie zawiodła jak widzicie na zdjęciu poniżej.
Cena dla konsultantek: 4,30 zł
Cena dla innych: 6,30 zł


Jeżeli ktoś z was chciałby zostać konsultantką, proszę pisać do mnie w formularzu na blogu lub na Facebooku na priv Aleksandra Michalska.




42 komentarze:

  1. Śliczne pomadki i w dodatku tanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo gratulacje. a kosmetyki super.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie kosmetyki tej marki.
    Cena całkiem adekwatna do jakości.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tusz z tej firmy i mimo, że mam już chyba rok w swojej kosmetyczce to w ogóle nie wyschnął. :)
    Szminki mają bardzo ładny kolor. Takie jakie lubię. :)
    fromCarolinee

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję świetne kosmetyki bardzo fajne są te cienie :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham pomadki a jeśli są z mariza to muszą być boskie ta łososiowa szczegolnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie kosmetyki wyglądają lepiej niż z Avonu. życzę powodzenia , abyś miała jak najwięcej zamówień

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jestem konsultantką Avon:) Widzę, że jest różnica w cenie dość spora, jeżeli chodzi o kosmetyki dla sprzedających i kupujących. Ja za kolorowymi pomadkami szczególnie nie przepadam, ale cienie uwielbiam (oczywiście jeżeli są dobrej jakości)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten sypki złoty cień wygląda na bardzo fajny, można z niego wyczarować cuda! Wiśniowa pomadka też wpadła mi w oko.

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie widać jak się prezentują kolory pomadek. Nigdy nie miałam produktów Mariza. Ten sypki złoty cień jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam ambasadorką firmy :) Musieli zmienić coś w cieniach, bo mieli fenomenalną pigmentację ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? Normalnie nie poznaję tych cieni, szok!

      Usuń
    2. Jak nałoże z bazą to ok a same to tragedia.

      Usuń
  12. Gratuluje. Muszę wypróbować te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor szminki jest prześliczny, cienie również są w porządku :)

    Kisses, Patt
    http://dressupwithpatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. FAJNE TE KOSMETYKI! <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie to wszystko wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolor szminek najbardziej mi chyba przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje, jednak jak dla mnie ceny dla konsultantek a dla reszty są starszna przepaścią, szminki to już zdecydwonaie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluje slonce!!!!! ❤ mariza mi sie bardzo podoba. Zachecasz!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja Marizy nie miałam jeszcze okazji sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pigmentacja cieni faktycznie niezbyt ciekawa :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny kolor pomadek.
    Powodzenia w zdobywaniu klientek!

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozsądne ceny tych kosmetyków. Ciekawe jak będą sprawdzały się na dłuższą metę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam te kosmetyki tylko z blogów. Pomadki prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomadki wyglądają świetnie i bardzo mnie zainteresowałaś. Ceny nie są nawet złe.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne kolory pomadek. Może się kiedyś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kolorki wszystkiego i do tego super zdjęcia 😉👌

    OdpowiedzUsuń
  27. W1583 kolor wiśniowy jest wspaniały, przepiękny ahh!
    Ogólnie wszystkie pomadki wyglądają świetnie!
    Ich cenny też nie są złe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawe kosmetyki :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie w rozdaniu do wygrania jest ich puder, ale nnie miałam okazji używać kolorówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam pomadki, bardzo mi się spodobały te odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja za to uwielbiam cienie szkoda że zawiodły. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. wlasnie sie zastanawiam nad Marizą;D intryguje mnie kolorówka;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Znam firmę Mariza na moim blogu też byl o kilka produktów tej firmy. Dawno już nic nie zamawialam. Pomadki mają super kolory, muszę zobaczyc katalog. Ten sypki cień mam tylko inny kolor. O mam go chyba kilka miesięcy i jeszcze nie użyłam. Na co go aplikujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sypki cień to najpierw nakładam base taka lepka a później pedzelkiem nakładam tenie sypkich cień. Trzyma się dość długo 😊

      Usuń
  35. Asia Ewelina Hb4 lutego 2017 09:30

    Szkoda że nie pokazałaś na sobie jak się prezentują te cienie i pomadki :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger