TuTu - handmade


Witam kochani!

Kiedy zbliża się jakaś impreza. Zawsze czegoś szukacie dla dziecka do ubrania. I zadajecie sobie to pytanie - "Co tu ubrać ?" . A ja już znalazłam super pomysł na każdą okazje. Chciałabym wam pokazać super tutu dla małej i dużej dziewczynki od TuTu-handmade.


 Tutu to fajny pomysł na każde przyjęcie.Szybkie w ubiorze dziecka, 5 minut i twoja dziewczynka już wyszykowana. Twoja mała gwiazdeczka będzie wyglądać jak baletnica. Świetnie nadaje się do sesji zdjęciowej, którą będziesz robić sama. Dokładnie wykonana. Zestaw składa się z spódniczki i opaski, które świetnie się komponują.



Gdy ubrałam Mai tutu już pomyślałam o tym żeby kupić jej na roczek bo wygląda jak mała księżniczka. Bardzo gorąco polecam na pewno każdej mamie, która ma księżniczkę się przyda.



 
Zapraszam do polubienia oraz kupna na TuTu-handmade

23 komentarze:

  1. Jak mała slicznie w tym wygląda! Świetna sprawa ;)
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mi się jakoś to nie podoba. też mam córkę i nawet nie lubię jej ubierać w sukienki i spódniczki ;p w leginsach / spodniach jest po prostu wygodniej ;p . a po domu ma body i rajstopy, które zresztą i tak ściągnie ;p

    a córcia urocza <3
    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przeważnie nosi dresy, ale raz na ruski rok ubiera

      Usuń
  3. Ślicznie córcia wygląda:) Ja ostatnio swojej sama zrobiłam taką tutu:D
    Tutu handmade lubię od dawna:D

    Zapraszam serdecznie do nas sylwiaidzieci.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda prześlicznie ;) Jak mała księżniczka!

    killa-killaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawa stylizacja.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna dziewczynka i wygląda pięknie w tutu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo szybki i oryginalny sposób :) na pewno kiedyś wypróbuje jak będę miała swoją księżniczkę <3
    Pozdrawiam i zapraszam paulabiliniewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja akurat nie przepadam za stylem księżniczki. Gdy moja mama kupiła dla mojej córki z prezencie torbę różowych ubranek myślałam że wyjdę z siebie. Niezła kłótnia była, że nie życzę sobie więcej różowych ubrań xp za sukienkami też nie przepadam, ani za robieniem warkoczykow więc nie sądzę, że zrobię że swojej córeczki księżniczkę :p ale dla kogoś kto lubi taki styl, jest to świetny pomysł, mała wygląda na prawdę uroczo :) zapraszam do siebie http://mamakarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekna dzidzia, nie mam nic przeciwko temu by dziecko czasami poczulo sie jak prawdziwa ksiezniczka, moze nie w tym wieku ale te 10-letnie ksiezniczki sa przepiekne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobają mi się bardzo te spódniczki tutu, lecz wydaje mi się że mojej córeczce w tym niewygodnie ;)
    Na roczek mamy granatowy komplet, jest imprezka jest stylówka.
    Cudowna córeczka!
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Blog :) ! Z pewnością polecę go młodym koleżanką z pociechami!

    http://marczewski-jestemmisiem.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku te spodniczki sa takie słodkie! strasznie fajne :D co prawda dziecka jeszcze nie mam , ale na pewno jakbym miała to kupiłabym , jejku serio one sa strasznie urocze :o <3

    reginaboguckaaa.blogspot.com/ dopiero co zaczynam :) Zapraszam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaka ślicznotka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jak to cudnie wygląda, poradze mojej kuzynce by swojej malej tak zrobila. <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie wygląda maluda kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo ale śliczna malutka :). Pomysł ze spódniczką super, podaruję na gwiazdkę komuś w rodzince :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. Tutu to rzeczywiście swietny i niedrogi sposób na odświętne ubranie. Ja nawet sama zrobiłam coś podobnegodla córki.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger