Perfumy Radosława Majdana VABUN



Każda kobieta uwielbia kiedy jej mężczyzna ładnie pachnie, prawda? 
Dzisiejszy post właśnie będzie dotyczył męskich perfum, które pięknie pachną.
Ja zawsze się odwraca gdy poczuję piękny zapach od mężczyzny, który obok przechodzi i własnie o takich perfumach będzie post.


Vubun oznacza złotego jastrzębia. Jest to indiański odpowiednik znaku zodiaku Radosława Majdana, czyli byka. Bardzo lubi kulturę indiańską, w związku z czym zależało mu, aby nazwa perfum w jakiś sposób do tego nawiązywała.

Perfum Vabun Gold
Zmysłowy i wyrazisty zapach. Niebanalna kompozycja o cudownym zapachu, który długo utrzymuję się na skórze. Powstały na bazie: piżmy, wanilii, tonki oraz kwiatu pomarańczy a także świeżych owoców, mięty, cynamonu i gałki muszkatołowej.
Idealny na wielkie wyjście.


Perfumy Vabun Sport
Bardzo ciekawy i przyjemny zapach, idealny dla każdego mężczyzny na codzień, który lubi wyróżnić się z tłumu. Powstały na bazie: kardamon, kolendra, sandałowiec, nuty piżmowe i ambrowe.
Jak poprzedni perfum, ten również trzyma się długo na ciele.

Perfumowany żel pod prysznic Vabun Sport
Jest to żelowa opcja perfum Vabun Sport. Żel pozostawia lekki i przyjemny zapach na ciele. Jak inne żele mojego mężczyzny nawilża i nie podrażnia skóry.

A tak właśnie zakończę ten post. Mój mąż uwielbia te perfumy.
“Mężczyzna Vabun jest nowoczesny i nietuzinkowy. Ma swój własny styl, ale przy tym nie boi się eksperymentować. Niewątpliwie jest to zapach dla mężczyzny, który jest pewny siebie i własnego zdania.”

RADOSŁAW MAJDAN



23 komentarze:

  1. Nie przemawiają do mnie, sorry...

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej wątpię że Piekielnemu by się podobały

    OdpowiedzUsuń
  3. mojemu sie podoba edycja sport. gold, niekoniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam że są fajne, ale nie wiem jak jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie się sport podoba, ten złty...hmm...niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Mamy podzielone zdania na ich temat :D ale ogólnie jak dla mnie są super

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę nie miałam okazji ich wąchać więc ciężko mi cokolwiek o nich powiedzieć :/ Natomiast ta nuta vanilii niestety do mnie nie przemawia :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś to pisałam, ale czarna wersja byłaby idealna dla mojego męża :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio jest głośno i tych perfumach i nie ukrywam,że zastanawiam się czy nie sprawić wkrótce takich mojemu ukochanemu,ale wolałabym najpierw sprawdzić je na żywo. Nie lubię kupować kota w worku,a fajnie byłoby poznać wcześniej zapach. Mimo,że postać pana R.M. szczególnie do mnie nie przemawia,to nie wykluczam,że mogą one mieć ładny zapach. Zastanawia mnie tylko ich trwałość...
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak rano się popsikał mój mąż to jak przyjechał o 19 było je czuć takurat jak rano.

      Usuń
  10. Słyszałam o nich ostatnio ale jakoś nie kuszą... P. wolę kupić jego ulubiony zapach niż coś niesprawdzonego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam już wiele pozytywnych komentarzy na temat tych perfum, więc myślę, że na którąś okazję zapodam mojemu mężczyźnie:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawet nie wiedziałam, że on ma swoje perfumy :D

    http://hype-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem, nie wąchałam ich :P
    Mój mąż ładnie pachnie :P Kiedy trzeba- hehehehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  14. My również mamy i polecamy. Wody perfumowane pachną długo i intensywnie, mój brat jak i narzeczony są bardzo zadowoleni :) Miałam porównanie że lepiej pachnie niż czarny adidas :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  15. NaszyNaszym faworytem jest zdecydowanie na co dzień sport. Ale ona pięknie pachna 👍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja bym sie nie skusiła, ta wanilia mnie odrzuca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa jak pachną te złote bo resztę znamy z mężem ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie znam tych perfum :) ja raczej zawsze kupuje te same zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawi mnie ten zapach. Może chłopu by się spodobał:D obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam pojęcia, że Radosław stworzył swoje perfumy. Będę musiała powąchać, a może mojemu ukochanemu przypadną do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger