Wazon

Witajcie !
Pewnie każdy chcę aby było przytulnie w pokju. Żeby było miło i rodzinnie. Przedstawię wam co dzisiaj dostałam.

A więc dzisiaj przyszła do mnie paczuszka. A w niej super wazonik. Bardzo fajny i pasuje do każdego wnętrza. Jak pisałam wcześniej na Facebooku na stronie pani robi różne różności, które są super! Bardzo polecam rzeczy tej pani bo pasują do każdego pokuju i dla dzieci i do salonu. Kiedyś nie myślałam że wazon będzie tak fajnym pomysłem na upiększanie pokoju, ale jednak! Wazon fajnie pasuje mi do pokoju i super się sprawdza.



Może komuś się spodobał i rowniez kupi coś u tej pani a gorąco polecam. 😊 Tutaj link https://www.facebook.com/kniti.rekodzielo/

Dziękuję pozdrawiam!

7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe połączenie wazony z szydełkiem. Jestem zachwycona.
    Myślę że i u mnie taki gadżet do wystroju wnętrz znalazł by miejsce.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba :D super się prezentuje :D
    http://momentformenow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wygląda :) A przede wszystkim oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wygląda :) A przede wszystkim oryginalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Akurat jestem świeżo po remoncie kuchni i jadalni. Być może się skuszę :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny dodatek, bardzo delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger