CanpolBabies-zgłaszamy się z Mają #1

Kochani po raz pierwszy zgłaszamy się z Mają do testowania produktów na Canpol Babies, dzięki stronie http://canpolbabies.com/pl/blogosfera .



W tej edycji do testowania jest Mata Edukacyjna Canpol babies.

Dla mojej Mai to będzie najlepszy produkt jaki będzie testować!
Maja ma 4 miesiące prawie i zaczynają ją interesować zabawki i różne dźwięki,
więc taka mata by się nam przydała.



Czy wy też chcielibyście się załapać do testowania? 
Wystarczy mieć bloga i wysłać zgłoszenie klikając w ten link niżej.

To nic trudnego ! Więc gorąco proponuje do wysłania zgłoszenia!





38 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki, moze się uda ;**
    Powodzenia, lubię tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki, moze się uda ;**
    Powodzenia, lubię tą firmę

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super taka kolorowa co przyciąga wzork dzieci. Myśle że Maja będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia, mam nadzieję że się uda, Maja będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mata śliczna małej na pewno się spodoba ;-) powodzenia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę powodzenia ! :)
    My też testowaliśmy nie raz na Canpol, ale moja córcia ma już ponad 3 lata i stwierdziłam, że już nie wypada się zgłaszać, bo nie ma raczej nic w jej wieku do testowania tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Firma mi jak najbardziej znana. Mają bardzo dobre produkty, kolorowe, wytrzymałe i przykuwają uwagę dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, Takie maty są świetne, dzieci od małego mają szanse już przyswajać różne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia! :) Pamiętam gdy moja młodsza siostra miała taką matę, frajda z zabawy była niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam za Was kciuki. Maty edukacyjne to podstawowe pole zabawy maluszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Joanna GONTARZ
    Extra!!!! :-D
    Powodzenia i trzymam kciukasy!!! :-D
    Firma jak najbardziej znana i lubiana <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenie :) my się nie zgłaszamy bo mój syn już za duży :)

    OdpowiedzUsuń
  13. A mnie się teraz marzy jakąś inna niż przy pierwszym dziecku, mniej kolorowa mata ;-) bardziej myślę o czarno-białych kontrastach.
    www.xavilove.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mata wygląda cudownie! Jak kiedyś będę miała dziecko, to z pewnością się w taką zaopatrzę :)
    Trzymam kciuki, mam nadzieję, że Wam się uda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Oby się udało! Taka mata dla maluszka to będzie super sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. życzę Wam z całego serca żeby wybrali Was do testowania ;)

    >> Pozdrawiam 22-letnia mama z bloga http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Z mojej rodziny, jak i u mnie w domu żadne z nas nie miało takiej maty. Ale uważam, że jest to przede wszystkim wygoda dla dziecka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że CanpolBabies to bardzo dobry pomysł. Na pewno to miłe doświadczenie. Trzymam kciuki i życzę miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję że będziecie mogli testować :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Trzymam kciuki, że Mai się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No to powodzenia życzę ! Trzymam kciuki 😁 Pomau-nolimits.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. My też się zgłosiliśmy :) powodzenia życzę i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejciu!! super... powodzenia!!
    truskawka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. mamy tą matę i jest super, synek ją uwielbia:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger