Styczniowe Shinybox


W tym poście napisze co otrzymałam w styczniowym pudełku od Shinybox.
Każde pudełko skrywa niespodzianki a co tym razem skryło?
Zaraz się dowiecie.


SCHWARZKOPF PROFESSIONAL GLISS KUR FIBER THERAPY REGENERACJA W OLEJKU.
Eliksir w olejku, stworzony do włosów przeciążonych przez zabiegi koloryzacyjne i stylizacyjne. Zapewnia podwójny efekt dzięki dwufazowej formule: upiększający olejek dodaje blasku i miękkości, a regenerująca formuła ze spajającym włókna włosa OMEGAPLEX® odbudowuje włos od środka przez naprawę jego zniszczonych włókien. Nie wymaga spłukiwania.

 Średnia cena: 18,99 zł / 100 ml




JOKO MAKE UP EMULSJA ROZŚWIETLAJĄCA GLOW PRIMER.
Multifunkcyjny rozświetlacz do twarzy i ciała zawiera drobinki odbijające światło, które nadają skórze jedwabisty połysk i zachwycającą promienność. Możesz stosować go punktowo na kości policzkowe, dekolt, pod łuk brwiowy lub połączyć z podkładem.

Średnia cena: 9,90 zł

  

 BLANX MED PASTA DO ZĘBÓW ANTY - OSAD.
Nowatorska pasta wybielająca, usuwająca ze szkliwa szczególnie trudne do usunięcia osady spowodowane spożyciem kawy, tytoniu, czerwonego wina, coli oraz osadzaniem się płytki bakteryjnej. Zawiera naturalne wyciągi z porostu islandzkiego oraz mikroproszek z bambusa.

Średnia cena: 22,90 zł


L’ORIENT KREM POD OCZY POWER OF MINERALS
Zawiera unikalną kombinację minerałów z Morza Martwego, witamin, protein i naturalnych ekstraktów roślinnych. Stosowany regularnie spłyca zmarszczki, usuwa opuchliznę i cienie pod oczami. Pozostawia okolice oczu promienne, pełne naturalnego blasku. Idealny do codziennej pielęgnacji na noc i na dzień dla każdego rodzaju cery.

Średnia cena: 64 zł


BELL MODELUJĄCY ŻEL DO BRWI.
Wypełniająca mascara do brwi w żelu optycznie wypełnia ubytki – dzięki niej brwi przez cały dzień są podkreślone, a przy tym wyglądają naturalnie i lekko.

Średnia cena: 9,90 zł


BANDI PROFESSIONAL MASKA RYŻOWA PRZED WIELKIM WYJŚCIEM.
Dzięki bogatej zawartości witamin i minerałów, błyskawicznie wygładza skórę, intensywnie nawilża i rozjaśnia przebarwienia. Idealna przed "wielkim wyjściem", usuwa objawy zmęczenia, napina skórę, odświeża i rozświetla wygląd cery dodając jej promienności.

Średnia cena: 6,90 zł


NEICHA LUKSUSOWE RZĘSY i NEICHA NIEWIDOCZNY KLEJ DO RZĘS WHITE

 Średnia cena: 30 zł



FABERLIC CIEŃ DO POWIEK W KREDCE
Kosmetyk, który idealnie sprawdzi się w charakterze eyelinera lub cienia, rozcierając go na powiekach. Posiada jedwabistą konsystencję, bardzo łatwą w aplikacji. Kredka nie wymaga ostrzenia. 

Średnia cena: 22,90 zł

PODSUMOWUJĄC
Z całego zestawu podobają mi się:
-rzęsy i klej do rzęs bo zawsze chciałam kupić, ale jakoś zapominałam.
-krem pod oczy, ponieważ mam strasznie sine pod oczami,
-maseczki bo kocham różne maski na twarz.
I tylko te rzeczy mi się podobają resztę pewnie oddam albo będą nagrodą w konkursie.
Ehhh...i tym razem box mi się nie podoba,
A wam podoba się?


32 komentarze:

  1. Piekny zestaw. Kosmetyki firmy Schwarzkopf ceni sobie bardzo moja mama, kiecy to w 1989 rolu wyjechalismy do Niemiec i tam tylko te kupowala. Do dzis ma szampon Schwarzkopf ❤ a strasznie ciekawa bylam zestawu styczniowego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całego zestawu najbardziej zainteresował mnie ten olejek do włosów farbowanych, aczkolwiek inne specyfiki które miały działać na tej samej zasadzie nie zdały egzaminu .. :(
    Pozdrawiam kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zestaw. Ostatnio zastanawiałam się nad zamówieniem ShinyBox 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. box super, oprocz sztucznych rzęsów , bo takich rzeczy nie uzywam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi sie najbardziej podoba krem pod oczy,bo od jakiegoś czasu szukam tego typu produktu odpowiedniego dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem działania tego kremu pod oczu. Zmagam się z problemem podobnym do Twojego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie testuje i zobaczymy. Po dwóch dniach różnicy nie widzę

      Usuń
    2. Właśnie testuje i zobaczymy. Po dwóch dniach różnicy nie widzę

      Usuń
  7. dlatego nie lubię takich boxów, wole sama kupic niz dostawać cos co mi sie nie przyda

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczerze to nic mnie nie zainteresowało z tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem ciekawa tego kremu pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze są fajne produkty w tych pudełkach!
    Ta pasta anty osad bardzo ciekawa jest, poniewaz ja duzo jem i lubie myc zęby fajnie by się sprawdziła hehe❤Ceny produktów są okej.
    Ps.śliczne zdjęcia:)
    Pozdrawiam DARRISKA

    OdpowiedzUsuń
  11. super zestaw :) tylko ten cień do powiek mi by jakoś nie pasował. Jestem bardzo ciekawa tej pasty do zębów i żelu do brwi :) jesli chodzi o rzęsy to są dobrej jakości i klej jest ok? bo raz kupiłam takie rzęsy za coś około 36 zł i klej to była jedna twarda gruda..

    OdpowiedzUsuń
  12. Cały czas zastanawiam się nad subskrypcją tego pudełeczka, ale powstrzymuje mnie to, że nie zawsze trafi się coś przeznaczonego dla mnie (na przykład krem do skóry tłustej, kiedy mam przesuszającą się)
    Jednak w tym przypadku bardzo spodobały mi się rzęsy i być może niedługo się na nie skusze :D
    julkamisina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Kochana!

    Zakupiłam raz to pudełeczko na zakończenie roku akademickiego. Ogólnie nie kupuję kosmetyków, pudełeczko było śliczne, ale z 1/2 jego mi się przydała, resztę oddałam znajomym.

    Myślę jednak, że jak na kupno jednego na jakiś czas to się przydaje - czasem zdarzają się naprawdę fajne, a niespodzianka jednak sprawia frajdę :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana powiem Ci ze całkiem niezle jest ale niekoniecznie bym chciała to wszystko kupić. A ile kochana ty za nje płacisz ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana powiem Ci ze całkiem niezle jest ale niekoniecznie bym chciała to wszystko kupić. A ile kochana ty za nje płacisz ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta maska brzmi ciekawie. I chyba tylko ta jedna rzecz by mi się przydała z całego pakietu xd

    Krótko ale rzeczowo! Piękne zdjęcia

    Pozdrawiam
    To Read Or Not To Read

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne rzeczy Ci sie trafily ,może wkrótce i ja będę zamawiac te pudeleczka. 😄

    OdpowiedzUsuń
  18. Tego typu boxy sprawiają niespodziankę. Niestety nie zawsze w 100% pozytywną, może następnym razem będziesz bardziej zadowolona?

    OdpowiedzUsuń
  19. Z całego pudełka to tylko rzęsy mnie zainteresowały :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Oglądałam już to pudełeczko u kilku osób i najbardziej podoba mi się eliksir do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. produkty wydają się być całkiem fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ciekawe produkty, chciałabym wszystkie móc przetestować :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Na świetne produkty trafiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się zawartość pudełeczka <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Super produkty! :)

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Shiny boxy są świetne! Sama czaiłam się na ten styczniowy,ale nie byłam przekonana czy zamówić,ponieważ nigdy wcześniej o nich nie słyszałam. Świetny pomysł,gdyż w takim boxie jest wszystko,co może się Nam,kobietkom,przydać!
    Recenzja na wysokim poziomie! Bardzo miło się ją czyta :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger