Ciekawe jesienne stylizacje z rosegal

Hej!
W Rosegal czeka na was bardzo atrakcyjna i korzystna oferta dla nowego członka.
Od 19 października do 26 października, nowy rejestr na ROSEGAL będzie korzystał nawet z 50% zniżki na stronie nowego użytkownika! Co więcej, każdy ma dwie szansę na obrót kołem. 

Nie wiesz co wybrać? Za dużo ubrań do wyboru? To mam dla ciebie propozycje trzech stylizacji! Może coś ci się spodoba. Kiedy na dworze piękne kolorowe liście leżą na ziemi, wiem, że właśnie jest piękna jesień.

ELEGANCKA STYLIZACJA
Pierwsza stylizacja jest taka w moim stylu. Zwykły płaszcz, który idealny jest na tą porę roku. Zestaw bluzka i spódnica, który podkreśla kształty oraz piękne czerwone szpilki. Kocham!


                                                       
                                     BUTY                        ZESTAW                          PŁASZCZ                               

Ten zestaw jest na piękne ciepłe dni, które ostatnio były. Podoba wam się ? Lubicie takie?

LUŹNA STYLIZACJA
Druga stylizacja jest na zimniejszą pogodę, którą właśnie mamy za oknem....
Tym razem ocieplana kurteczka jeansowa, białe spodnie, bluzka na długi rękaw i ciepłe buty.

                                           
        SPODNIE                    BLUZKA                                 BUTY                          KURTKA

Takie wygodne stylizacje bardzo lubię! 

ŚMIESZNE MĘSKIE BLUZY
Zaraz zobaczycie trzy zabawne bluzy dla mężczyzn, które znalazłam na stronie, a dodatkowo są na promocji dla każdej nowej osoby!
                       
Świąteczna bluza z reniferem.
Cena: 19,99
Świąteczna bluza z psem.
Cena: 19,98
Nowa cena użytkownika: 9,99
Zwykła świąteczna bluza.
Cena:14,79
Nowa cena użytkownika: 7,40
https://www.rosegal.com/men-s-long-sleeves/crew-neck-3d-father-christmas-914034.html

Jak wam się podobają?

39 komentarzy:

  1. świetne stylizacje!❤❤��

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się te stylizacje. Wszystko doskonale współgra.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świąteczne rzeczy skradają moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bluzy są świetne, w tamtym roku kupiłam sobie podobną i robiła furorę na świątecznym śledziku ze znajomymi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty które pokazałaś w miniaturce mi się podobają :) chociaż i tak nie przebiją Twoich z miedzianym efektem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie propozycje masz tu idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te wiązane buty bardzo mi się podobają a sweterek z mopsem uroczy

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się ta luźna stylizacja idealna w moj klimat

    OdpowiedzUsuń
  9. Czerwone szpilki od razu wpadły mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Luzna stylizacja skradla serducho ❤

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mój styl ale jeśli chodzi o leniwe wieczory to na pewno takie sweterki umilą czas! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na tej stronie można znaleźć na prawdę fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Te budy z drugiej stylizacji bardzo mi się podobaja ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. O takie sweterki muszę w tym roku kupić! Co roku sobie to obiecuję i zapominam 🤦🏼‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  16. Te śmieszne męskie bluzy są czadowe:)

    OdpowiedzUsuń
  17. świąteczne bluzy są czadowe.MAmy plan, by w tym roku ubrać się w takie całą rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W oko wpadł mi płaszcz z pierwszego zestawu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten płaszczyk z pierwszego zestawu ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyznaję się bez bicia. Te świąteczne stylizacje to dla mnie coś niesamowitego. Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  21. Te koszulka bardzo fajne na świąteczny prezent ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Te świąteczne swetry są genialne 😃👍

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam świąteczne stylizacje! Biorę! 🙂

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy zestaw super ! Urocze te świąteczne sweterki !

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam z tego sklepu wiele rzeczy, muszę przyznać, że uwielbiam robić tam zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te sweterki są boskie. Muszę koniecznie któryś zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterki świąteczne wyglądają świetnie, sama bym mojemu taki kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Te stylizacje są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta czerwona bluza z reniferem bardzo mi się podoba! Ciekawa jestem, czy spodobałaby się mojemu mężczyźnie;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Luźny zestaw jest fajny tylko ja bym wybrała jednobarwną bluzkę

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger