Zestaw z minky od Maluch Desing


Witajcie kochani !
Przepraszam za tak długą przerwę, ale moje kochane dziecie choruję. 
Do świąt pozostały tylko dwa dni i ciągle jestem w biegu, więc zbyt dużo czasu nie mam.
Ostatnio przyszła do mnie paczka od Maluch Desing. W paczce znajdował się śliczny zestaw z minky kołderka i poduszka.



Na stronie znajdziecie nie tylko zestawy minky, ale także rózne maskotki, podusie, śpiworki do wózka i wiele innych produktów.


Zestaw, który otrzymałam składa się z kołderki 140x100 oraz poduszki 55x45. 
Kołderka z jednej strony minky z drugiej strony bawełna z wzorem. Poduszka w ten sam sposób wykonana.
Paczuszka przyszła bardzo szybko a nie oszukujmy się uszycie takiego pięknego zestawu zajmuję troszkę czasu!
Maja jest jeszcze za mała aby ocenić produkt, ale po tym jak zobaczyłam zestaw od razu mi się spodobał. Poduszka płaska i milutka. Świetna jakość materiału. Wszystko po praniu wygląda jak należy, nie zmechaciło się, nie wyblakło, nie skurczyło, a co Najważniejsze nie farbuje.
Jak najbardziej Kochani polecam Wam produkty, które szyję Maluch Desing. Świetna jakość wykonania, a co jest najlepsze, że te wszystkie cuda robią ludzkie ręce, w wykonanie jest wkładane dużo czasu i serca. Produkty Handmade zawsze są cenne.



22 komentarze:

  1. Słodkie maleństwo słodko sobie śpi. i wygodnie widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wzór ma, a dzidzia taka cudowna *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki, że do świąt wyzdrowieje! <3 Śliczna kołderka i dzieciaczek <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze widać,że na prawdę może być to wygodne. A po za tym to życzę zdrowia, bo ja niestety też chora. Pozdrawiam :D
    http://malgosianablogu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojeju! Słodziak mały a zestaw mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczny ten zesawik! Maleństwo tak słodko śpi, że na pewno musi być milutkie i wygodne:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładnie wygląda, pewnie jest bardzo wygodne. Życzę zdrowia i Wesołych Świąt.
    Odwdzięczam się za każdy szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny zestawik. Kocham minky, to super materiał dla maluchów. A córcię masz śliczną, dużo zdrówka wam życzę no i Wesołych Świąt :) U nas też wszystko w biegu cały czas więc rozumiem :)

    http://mamakarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super na prezent :)
    kreatywnablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super prezencik i jaka malutka kruszynka <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny wzór, z pewnością dopasuje się do każdego pokoju dziecka. Majusia pokochała minky jak wszystkie dzieci. Materiał jest tak cudowny że ja niedawno zamówiłam pościel 220x200.
    Uwielbiamy minky.
    A produkty na stronie cudowne, aż grzech nie kupić czegoś.
    Buziaki Kochana.
    Zdrówka dla malutkiej i Wesołych Świąt 😚😘

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna twoja księżniczka . Słodko śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skąd się wzięła ta tendencja na "Desing"? Design ludzie, d e s i g n. GN!
    A bobo uroczo wygląda w tej kołderce.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jaki aniołek! Świetny zestaw

    OdpowiedzUsuń
  15. Jejku jaki cudowny bobasek, śliczne rzeczy.

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Małe dzieci są takie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale swietny zestaw uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zestaw ostatnio kupowałam Synkowi ale wraz z motylkowym antywstrzadowym .

    OdpowiedzUsuń
  19. Super zestaw ostatnio kupowałam Synkowi ale wraz z motylkowym antywstrzadowym .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger