Motylek i ochraniacz na pas od Cudeńkowo

Witajcie!
Święta, święta i po świętach. A ja wam przedstawię co dostałam przed świętami od Cudeńkowo.
Miałam wcześniej napisać post i trochę mnie tu nie było, ale po prostu miałam problemy z laptopem i internetem za co bardzo przepraszam !


Jeszcze na wstępie chcę dodać że pani tworzy cudowne zestawy z minky oraz różne różności, które na pewno wam się by spodobały bo oczywiście są ręcznie robione.

Pierwsza rzecz, którą dostałam to piękny motylek. 


Motylek jest gadżetem do samochodu dla dziecka, ale także może być jako podusia w domu.
Gdy wybierasz się w daleką podróż z dzieckiem to właśnie motylek jest bardzo fajny, ponieważ jest antywstrząsowy. Mojej Mai jest bardzo wygodnie i nie obija się o fotelik,
Bardzo polecam!

Drugą rzeczą, którą dostałam jest ochraniacz na pas.


Ochraniacz na pas jest bardzo przyjemny i dla dziecka i dla dorosłej osoby.
Pas jest dwustronny jak widzicie na zdjęciu wyżej.
Z jednej strony jest materiał minky a z drugiej strony bawełna.
Oczywiście jest robiony własnoręcznie i to się bardzo ceni,
Mojej Mai nawet służy do zabawy hihi.
Ochraniacz na pas można być dobrym pomysłem na wystrój samochodu. 
Można go kupić w różnych kolorach.

Prace pani są starannie zrobione i bardzo ładne.
Wszystko hand made a to jest wspaniałe bo wykonane rękoma i z sercem.
Bardzo polecam stronę Cudeńkowo.

25 komentarzy:

  1. Sama nigdy nie kupowałam takich gadżetów bo zwyczajnie nie wiem czy zdadzą egzamin, jednak gdybym miała okazję je testować napewno bym się zgodziła :)

    pozdrawiam
    www.piekielnamama.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Motylek antywstrzasowy super gadżet:) a i ochraniaczu na pas się zastanawiam właśnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę świetne gadżety. Uwielbiam ten materiał minky jest taki mięciutki i przytulny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ręcznie zrobione cudeńka są najlepsze:) Pięknie to wszystko wygląda i bardzo kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sadzac po zdjeciach widze, ze Cudeńkowo cuda tworzy 😊 ja sama szylam motylek i jeden kocyk minky. Minky bezcenny dla mnie. I do wozka byl, i latem, i zimą. Mam malutki otworek, w ktory zima wkladam kolderke, a latem moj maluszek sie tylko kocykiem przykrywa. Teraz potrzebny mi juz wlasnie wiekszy. Motylek sie nie sprawdzil. Drażnij synka wiec go kolezance oddalam.

    Doceniam rękodzielo i wszystko, co jest wlasnorecznie robione, bo wiem po sobie jak bardzo jest to czasochlonne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo milutko. Sama kiedyś używałam ochraniacz na pasy, gdy dużo jeździłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super gazety, uwielbiam tego typu rzeczy, szczególnie gdy są handmade <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają super ;) szczególnie ten we flamingi :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę mojemu kupić taką poduszkę motylek.

    OdpowiedzUsuń
  10. My mamy taką poduszeczka i stwierdzam że jest bardzo przydatna, u Nas świetnie się sprawdzała również w domu przy odkładaniu z łóżka do łóżeczka :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne są to rzeczy. tez kiedys myslalam by kupić. poduszeczka fajna do wózka, ale moja wózka juz nie uzywa ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam, że to jest potrzebne :D długo nie miałam o tym pojęcia, ale uważa, że takie rzeczy są pożyteczne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. jakos nie moge sie przeonać do tych motylków

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten sam material we flamingi!
    Ja będę szyć z niego sukienkę na wiosnę! :)
    Jak widać, sprawdza się w różnych zastosowaniach!

    niech służy malutkiej! :)
    A efekty mojego szycia zdecydowanie dodam na swojego bloga już niebawem! :)

    --------------------------------------
    www.arakumla.blogspot.com

    Tworzy się coś kobiecego!  
    nie zraźcie się pierwszym postem...kolejne będą mniej drastyczne!  

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra motylek. Jednak na razie nie kupuję, chociaż zamierzam kiedyś nabyć, jednak mam nadzieję że uda się gdzieś może wygrać, lub przetestować :P Ale nie śpieszy mi się, bo młoda wychodzi z brzucha dopiero za 2 miesiące :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny motylek. Bardzo ładnie się prezentuje ;)Przyznam że jest bardzo pomysłowy. I te flamingi ;)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Komfort dzieci to podstawa! :)
    Oby służyło jak najdłużej! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacyjne gadżety! U nas na pewno by się sprawdziły ^^ Urocze te pierwsze ;3 Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Super gadżety, dla dziecka to z pewnością duży komfort.

    Pozdrawiam,
    black-bird-says.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger