Wielofunkcyjna mata do zabawy 3 w 1 Kolorowy ocean


Mata edukacyjna to zabawka, którą polecam każdej mamie. Dlaczego?
Bo dzięki niej dziecko poznaje świat i miło spędza czas po przez zabawy na niej.



Matę zdobyłam poprzez zgłoszenie mojego uczestnictwa w testowaniu na Canpol babies.
Jest to wielofunkcyjna mata do zabaw 3w1 "Kolorowy ocean"
Chciałabym wam przedstawić moją opinię.

Mata zaskoczyła mnie swoim rozmiarem, ponieważ jest bardzo duża po rozłożeniu zajmuje 90x120cm, gdy przekształcimy ją w kojec jej wymiary to 51x73cm. 
Za to daję wielki plus dla maty. 

Mata jest wykonana z bardzo grubego i miękkiego materiału, porównując z matą, którą używała moja córka z firmy Sauthn to jest o wiele grubsza!
Matę możemy bezpośrednio położyć na zimne kafelki i dziecko nie poczuje chłodu.
Pod matę nie trzeba kłaść kocy, ponieważ świetnie izoluje od chłodnej podłogi.


Kolory maty są bardzo intensywne, ale nie pstrokate. Są bardzo fajnie dobrane, dlatego zachęcają dzieci do zabawy. Jest to zabawka uniwersalna, którą można kupić dla chłopca i dziewczynki.
Pałąki z zabawkami są na wysokości 45cm, nie mam możliwości regulacji wysokości.
Dlatego mniejsze dziecko nie będzie w stanie dosięgnąć zabawek.



 

Na macie znajduję się lusterko, piszczałka, elementy szeleszczące, zabawka z grzechotką, tasiemki sensoryczne, obręcz do ciągnięcia. Wszystkie zabawki są super wykonane, a zastosowanie różnych materiałów zachęca do zabawy. Na pałąkach są trzy zabawki z funkcją piszczałki, grzechotki i pozytywki z melodią. Wszystkie te trzy zabawki można odczepiać.



 Mata kolorowy ocean jest produktem 3w1. Co to oznacza ?
Po pierwsze stwarza przytulny kącik do zabaw.
Po drugie może posłużyć jako ochraniacz do łóżeczka na szczebelki.
Po trzecie dla mniejszych dzieci rewelacyjnym wyjściem jest funkcja kojca, którą otrzymamy po złączeniu brzegów maty.

PODSUMOWUJĄC
Mata jest rewelacyjna dla każdego od niemowlęcia do rocznego dziecka.
Mata jest wykonana z grubego i fantastycznego jakościowo materiału.
Wiele przyczepionych zabawek mówi sama za siebie.
Bardzo polecam ten produkt!
Jak sami widzicie na zdjęciach moja Maja jest zachwycona.

A wy jakie macie maty ?


21 komentarzy:

  1. cudowne <3 śliczna jest ta mata. ja próbowałam wziąć udział w konkursie, ale się nie udało !
    a dzidzia prześliczna <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Marzyła mi się ta mata ♡♡ ale się nie udało ! Ale śliczna masz córeczkę i miłego używania świetna recenzja ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale słodziak :) Fajnie, że się sprawdza tym bardziej że mogłaś ją dostać do testowania, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny skarb na pięknej macie

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie gadzety, poniewaz naprawde stymuluja rozwoj maluszkow. My mielismy z serii fisher price reinforest.
    Gratuluje Wam i zycze udanej zabawy z nauką ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawa mata, akurat za niedługo wybieram się na chrzciny i chyba wiem co kupię! :)

    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta mate z czystym sercem polecam i rośnie razem z dzieckiem.

      Usuń
  7. Ja zastanawiam się kiedy będzie odpowiedni moment dla mojej małej. Póki co ma 19 dni więc nie bardzo interesuje sie zabawkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak będzie miała 3-4 miesiące. Moja majka akurat w tedy zaczęła interesować się!

      Usuń
  8. Widzę że córeczka bardzo zadowolona, a to najważniejsze :)
    Podoba mi się funkcja kojca i to że możemy ją umieścić w łóżeczku.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak miło popatrzeć na takiego szkraba gdy ma się już 9-cio i 4-ro letnie córki :)
    Takie maty ratowały mi życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, po oczach dzidzi widać jak się zainteresowała! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam przy dzieciach, fajna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja właśnie poszukuje takiej maty dla mojego maluszka, na którego czekam. Myślę, że zakupię akurat ten model.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna mata. Jak mój synuś był mały też mieliśmy matę z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna mata mi bardzo się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to cudeńka teraz wymyślają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna mata :) polecę taką przyjaciółce dla jej maleństwa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widać ze jest świetna ale my już dawno kupiliśmy inna zapamiętam na 2 dzidziusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownia mata :) Moje dzieciaki już wyrosły, ale organizowałam konkurs z Canpol babies :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger