Stylizacja od Galeria Gracja

Dzisiaj post "modowy". Pokaże wam co dostałam od GALERIA GRACJA.
Butik prowadzi bardzo fajna pani Marzena. Każdy znajdzie coś dla siebie tam.
W swoim sklepie co chwilę pojawiają się nowe ciuchy, które są piękne i bardzo dobre jakościowo.



Jak widzicie na zdjęciach dostałam bardzo fajną bluzko-tunikę z pięknymi futrzanymi kieszonkami.
Kieszenie futrzane można odczepiać, bo futerko jest przypięte na guziczki.
Bluzeczka jest ciepła jak widzicie na zdjęciach była zima a mi było ciepło.




 Powyżej na zdjęciach widać spodnie jeansowe, które są bardzo fajne i stylowe.
Spodnie pasują do każdej bluzki jaką mam w szafce.
Posiadają kieszonki z tyłu i z przodu raczej na drobne rzeczy.





 Bardzo gorąco polecam GALERIA GRACJA
(po kliknięciu w napis Galeria Gracja otworzy wam się strona z butikiem)



21 komentarzy:

  1. Śliczna tunika. Pięknie wyglądasz 😘

    OdpowiedzUsuń
  2. bluzeczka jest przecudowna! <3 bardzo mi sie podoba takie połączenie zwiewnej bluzki z futerkiem. Wygląda to rewelacyjnie :) Cała stylizacja jak najbardziej w moim stylu, a Tobie bardzo pasuje. Zdjęcia sa przepiękne! również tło daje fajny klimacik :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie widziałam takiego typu tuniki, urocza! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. prześliczna. super wygladasz ! bardzo mi sie podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz Kochana.
    Ładna stylizacja.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna stylizacja bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow kolory stonowane no no no szacun, ze Ci zimno nie bylo 😘😘😘 piekny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście ciekawy zestaw.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. Tunika trochę nie w moim stylu, ale na tobie wygląda pięknie;) Co do spodni, to jeans jak dla mnie jest klasykiem bardzo uniwersalnym. Z takimi spodniami można skomponować wiele stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bluzka nie dla mnie niestety

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja. Szkoda, że nie ma zdjęcia makijażu "z bliska".
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie by nie zdało egzaminu, bo wydaje mi się, że bardzo by mnie poszerzyła! Ale Ty wyglądasz rewelacyjnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. intrygujaca ta bluzeczka, takie cos innego, a takie rzeczy ze smaczkiem lubie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne połączenie, bluzeczka mi się niezwykle podoba ! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekna stylizacja! :)
    estera-takes-photos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger