zakupowy szał z zaful

Czujecie już wiosnę? Bo ja tak słoneczko wychodzi, ptaszki ćwierkają i świeci słoneczko.
Dzisiaj akurat nie ma pięknej pogody, ale mam dla was post z zakupami od firmy ZAFUL.
Jesteście ciekawi co dla was przygotowałam? Zapraszam.


Pierwszą rzeczą jaką dostałam jest zestaw pędzli do rozcierania fluidu i innych kosmetyków. Bardzo fajnie rozprowadza się nimi fluid na twarzy.





Drugą rzeczą jest zestaw pędzli, które są piękne. Na początku myślałam że skoro są tanie to złe, ale jednak myliłam się i są bardzo dobre. Dobrze się nimi malują i nie lenią się.
Jak zobaczycie na zdjęciach niżej jest ich 10.




Następną rzeczą jest torebka, które jest bardzo fajna i pasuję do wszystkiego co ubiorę na siebie.
Jest mała i zawszę ją biorę, jak wychodzę na miasto, imprezę lub z koleżankami.



Ostatnią rzeczą jest szalik na zimę, który jest bardzo długi, szeroki i gruby.


KLIK TU

Co wam się najbardziej podoba z moich wybranych rzeczy?

Proszę o poklikanie.
pędzle-KLIK
pędzle-KLIK
torebka-KLIK
szalik-KLIK


29 komentarzy:

  1. Ja kiedyś na Aliexpress zamówiłam pędzelki a'la Zoeva i sprawdzają się świetnie! Również wtedy zamówiłam to jajeczko do mycia pędzli :) Śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pędzle prezentują się bardzo fajnie :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  3. pędzle, pędzle, pędzle <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez się zastanawiałam nad tą torebka .
    Jest śliczna chyba tez taką kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. poklikane :)
    torebke mam ta sama ale rozowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku jak ja kocham pędzle a te tęczowe no są przepiękne <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. pędzle pędzle pędzle, super wybór, sama planuje sie w takie zaopatrzyć

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam podobne pędzle i są rewelacyjne :)

    + obserwuje :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pędzle, na pewno bardzo się przydają podczas makijażu :D
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Poklikałam! Świetne zamówienie 😍 Mi wiecznie brakuje pędzli,więc z tych byłabym naprawdę zadowolona,aczkolwiek do niedawna zastanawiałam się jak się sprawdzają właśnie te dostępne w zaful i chyba się skuszę. :) Świetne zdjęcia i zazdroszczę baaaaardzo takiego zamówienia :)
    Pozdrawiam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com
    P.S. teraz pozostaje mi czekać na makeup przygotowany przez Ciebie tymi pędzlami i na stylizacje z torebką 😍

    OdpowiedzUsuń
  11. Pędzle mi się podobają tylko pod względem kolorów, hehe, nie znam się na całej reszcie:) Torebka fajna:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Torebka skradła mi serce <3 ! Boska!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna recenzja a produkty jeszcze wspanialsze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale piękne rzeczy :) Muszę przyznać, że na pędzle się chyba skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zastanawiałam się ostatnio nad zakupem tych pędzli ale nie byłam pewna czy się wg nadadzą do użytku ;) Teraz zapewne je kupię;D
    Zapraszam
    https://okiembaby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pędzle są genialne! Oj ja czuję wiosnę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ahh ja juz czuje wiosne az za bardzo :P
    http://wiktoria-kozlowicz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. super torebka! chyba też jakąs zamowię

    OdpowiedzUsuń
  19. Tyle pędzli to dla mnie za dużo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem ciekawa pędzli, zwłaszcza tych do fluidu [ nie korzystałam jeszcze z takich]. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam chyba taki sam szalik :) a pedzelki bardzo pdoobne i super mi sie sprawdzaja :)
    Only Dreams

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jednak wole zainwestować w markowe pędzle. Jest wielka różnica.

    OdpowiedzUsuń
  23. szalik mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne te pędzle i szal ☺☺☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie rzeczy zdecydowanie mnie urzekły ! Torebka jest rewelacyjna !
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  26. Te pędzle z kolorowymi trzonkami są cudowne, skradły moje serce! Już wyobrażam sobie jak pięknie wyglądałyby na mojej szafce :D Torebka bardzo ładna, sama chciałam dzisiaj taką zamówić :D
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger