Słoneczny Weekend


Witajcie kochani!
Dzisiejszy post będzie o tym co się u nas działo w ten piękny wiosenny weekend.
Sobota i niedziela u nas była bardzo ciepła, ale chyba jak w całej Polsce.
Pani Wiosna obdarzyła nas w końcu cudną aurą za co bardzo dziękuje, bo nie mogłam się doczekać kiedy w końcu będzie taka wiosna na jaką czekałam i nie będę musiała ubierać na siebie 100 warstw.
W ten weekend mało się działo, ale chciałabym wam napisać jak to jest u nas kiedy wszyscy mają wolne i możemy razem spędzić czas.


Na początku chciałam napisać, iż na moim FANPAGE pisałam że może pojedziemy do zoo, ale niestety plany przeszły na inny weekend. Paweł musiała dokończyć remont, a jak skończył była już godzina 17:00. Do Wrocławia mam dość daleko, więc nie miało to już sensu jechać tam.

Skorzystaliśmy z pogody i poszliśmy na plac zabaw, ale dopiero o 17;30 na szczęście była jeszcze piękna pogoda za oknem. Ponieważ lubię robić zdjęcia i wszędzie gdzie jadę biorę aparat to poniżej zdjęcia z soboty.




 

W niedziele zapowiadali burzę, ale pogoda mnie miło zaskoczyła i było cieplutko.
Tego dnia wybraliśmy się na przejażdżkę do lasu gdzie znajduję się bardzo wysoka konstrukcja z której można zobaczyć piękne widoki na jezioro i lasy.
Na górę wierzy z moją kondycją wchodziło się bardzo ciężko. Mój Paweł wziął Maje i wszedł jak burza na sam szczyt, ale wiecie Maja nie jest taka lekka.
Gdy już byłam na górze usiadłam ze zmęczenia na ławkę i podziwiałam piękny krajobraz.
Po chwili zaczęłam robić zdjęcia jak nawiedzona haha.
Uwielbiam robić zdjęcia, bo to piękna pamiętka. Mai to chyba najwięcej zrobiłam zdjęć.
Majutka rozglądała się cały czas i zauważyłam że bardzo spodobało jej się to miejsce cały czas się śmiała i gadała po swojemu.
Poniżej kilka zdjęć z wyjazdu.












A wy jak spędziliście ten piękny weekend? 

22 komentarze:

  1. Piękna pogoda to trzeba korzystać :) Ja niestety spędziłam większość czasu w domu, nie miałam możliwości żeby gdzieś pojechać czy wyjść :( Ale piękna pogoda dopiero się zaczyna, mam nadzieję, że uda mi się maksymalnie wykorzystać nadchodzące, ciepłe dni. Wyglądacie pięknie na ostatnim zdjęciu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia. Super Rodzinka. Widzę,że weekend dla Was był udany to super. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U nas również weekend pogodny i słoneczny. My bawiliśmy się na działce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie razem wygladacie , po minach widać że weekend był udany :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję i zapraszam do siebie 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Super rodzinka ! <3 Super się na Was patrzy :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja spedzilam weekend z moja siostra i jej czescia rodzinki (maz i syn) na spacerze z psem po plazy w Dziwnowku,a pozniej wrocilam pociagiem do corki ,wnuczki i ziecia do Szczecina ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeeeejku jakie słodkie zdjęcia *o*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale piękne zdjęcia kochani wspaniały weekend widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna rodzinka:) wspolni3 spędzony czas to super sprawa i pamiątka w postaci zdjęć z pewnością się przyda 😊
    Ja week3nd niestety spędziłam w pracy, a pogoda była prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzycie Kochani cudowną rodzinę , ja zawsze czekam na weekend gdzie wspólnie możemy się gdzieś wybrać :)
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie jest patrzeć na szczęśliwych ludzi :) Wszystkiego dobrego Wam życzę!

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczna rodzinka, a mała - cudowna. ja moze na wakacje sie do zoo wybiore albo cos w okolicach maj/czerwiec, bo dawno w zoo nie bylam, a we wro bylam PRZED remontem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super rodzinka. Takie spędzanie wspólnie czasu jest bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Córka skradła cały wpis, nie mogę oderwać oczu od jej uśmiechniete buźki

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuudowna rodzinka! :)
    Macie przepiękna córeczkę

    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  17. Mój weekend pełen stresu, nerwów i kłótni. Ale na szczęście dla każdego kiedyś wychodzi słońce xd

    OdpowiedzUsuń
  18. zdjęcia piękne. my też korzystalismy ze słonka ile wlezie!

    OdpowiedzUsuń
  19. My spędziliśmy weekend również na świeżym powietrzu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja od tygodnia sie przeprowadzam a taka piękna pogoda była i nie mogliśmy skorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  21. My, podobnie jak Wy, w słoneczny weekend od rana na powietrzu. Szkoda tylko, ze u nas już się w niedzielę pochmurnie zrobiło. Ale Wam ta ślicznotko rośnie 😍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger