Zakupowy szał z Rosegal


Witam was i zapraszam na post!
A w dzisiejszej notce co kupiłam na stronie ROSEGAL <---KLIK!.

Pogoda coraz lepsza, aż chcę się wyjść na dwór. Mam nadzieję że zostanie z nami na dłużej, bo nie ukrywam nudzi mi się siedzenie w domu i oglądanie tv.
Dobra, dobra to zaczynam.


Pierwszą rzeczą jaką zamówiłam są okulary, które bardzo mi się podobają.



Kolejną rzeczą są buty. Moje wszystkie buty jakie mam są czarne te mi się bardzo podobały, więc zamówiłam. Gdy przyszły myślałam że będą śmierdzieć chińczykiem, ale miały normalny zapach.
Do tego są bardzo wygodne i szybko się je ubiera.

 


Ostatnią rzeczą jest kombinezon na lato.
Kombinezon pewnie będę czasami ubierać gdy będę szła na plaże albo na basen.
Jest lekko prześwitujący i trudno go ułożyć żeby dobrze wyglądał.
Jest przewiewny i będzie idealny na upalne dni,


Na stronie spodobały mi się STRAPPY BLACK DRESS, które widzicie na zdjęciu poniżej.




20 komentarzy:

  1. Buty ♡♡♡ jak dla mnie są idealne kochana ♡♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie wyglądasz Olcia ! <3 A te okulary bardzo do Ciebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kombinezon mi sie kojarzy z piżamą xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam się podoba. Chociaż na zdjęciu inaczej wyglądał.😉

      Usuń
  4. Świetny wybór! Okulary są idealne ❤ takich ciemnych bardzo mi brakuje :(

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zamówić sobie taki kombinezon <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Kombinezon jest śliczny!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kombinezon też zamawiałam z tej stronki i bardzo mi się rzeczy podobają :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Tez bym chciala taki kombinezon 😊 i okularki śliczne. Piekne masz w nich zdjęcie ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Też zastanawiałam się nad tymi butami :) a okulary również mam :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten kombinezon świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie to wszystko razem wygląda! Najbardziej podoba mi się kombinezon, ma piękny kolor. Duży plus za przewiewność, ja zbliżające się upały jak znalazł😁

    OdpowiedzUsuń
  12. Ola ślicznie wyglądasz! Ten kombinezon bardzo Ci pasuje, kolor obłędny 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. Okulary dla ciebie stworzone. a kombinezon świetnie leży

    OdpowiedzUsuń
  14. Okulary jak najbardziej w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna jak zawsze i zakupy widzę jak najbardziej udane :) Wszystko trafiło w mój gust!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger