REVERS COSMETICS RECENZJA


Witajcie!
Dzisiaj wpis o kosmetykach polskiej firmy REVERS COSMETICS .
Kosmetyków do tej pory nie znałam, ale gdy zobaczyłam jak inni testują to byłam bardzo zaciekawiona tą firmą i również chciałam ją sprawdzić, ponieważ kocham kosmetyki i zawsze mogę wam doradzić czy warto kupić czy nie.
Jesteście ciekawi tych kosmetyków?

Silikonowa baza pod makijaż mineral perfect base.
Zaczynam od bazy pod makijaż, bo moim zdaniem jest ważna i od niej zaczynamy cały makijaż.Ta baza nie zawiodła mnie! Gdy robiłam makijaż na roczek trzymał mi się aż 10 godzin. Moja twarz była wygładzona i zakryła moje małe blizny, dzięki niej moja twarz była"piękna". Odkąd ją mam zawsze gości w mojej kosmetyczce.
REVERS-baza silikonowa
Korektor do brwi brown artist 8w1 argan oil.
Brwi jak dla mnie są najważniejsze, ale przez częste wyrywanie są słabe i jest ich mało z pomocą przyszedł korektor do brwi, który nie dość, że je wzmacnia to jeszcze nadaje efekt naturalnych brwi.
REVERS- korektor do brwi
 Cień do powiek.
Teraz cień do powiek na który najbardziej czekałam, bo chciałam sprawdzić czy jest dobrze napigmentowany czy to tylko kolejny do wyrzucenia. Jednak bardzo się zdziwiłam ponieważ jest bardzo dobrą pigmentacje i świetnie wygląda na powiece. Kolejnym plusem jest to że się nie osypuje, więc również mogę polecić.

Pomadka do ust water shine.
To teraz czas na pomadkę, która jest chyba najgorsza z tych wszystkich kosmetyków. Trzyma się dość krótko, bo nawet nie godzinę i akurat ten kolor co mam nie jest dla mnie. Na zdjęciu widać piękny kolor, a na ustach wygląda jak tandetny róż. Plusem jest to że ma kremową konsystencję i zapewnia uczucie lekkości.
REVERS- pomadka
Róż do policzków.
Nigdy nie używałam i nie miałam zamiaru, ale musiałam przetestować. Róż jak dla mnie ma odcień naturalny i do każdego by pasował. 
REVERS-róż do policzków
Odżywka do rzęs.
Ostatnia rzecz to odżywka do rzęs. Używałam ją miesiąc niestety nie mam zdjęć efektów, bo niestety rozwalił mi się telefon i zdjęcia wszystkie poszły... 
Wracając do tematu efekty są małe, ale zauważalne. 
Teraz zaczynam stosować drugi miesiąc i mam nadzieję że w końcu będą wyglądać normalnie, a nie jak bym ich nie miała. 
REVERS - odżywka do rzęs

A wy testowaliście te kosmetyki? Macie je w swojej kosmetyczce? Jaką macie o nich opinie?


35 komentarzy:

  1. Kompletnie nie znam marki, ale nie zachwyciła mnie na tyle, abym po nią sięgnęła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie próbowałam. Ciekawi mnie silikonowa baza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dużo o nich słyszę,ale nie miałam chyba okazji ich testować. Skuszę się chyba na cienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestowałabym tę bazę jestem jej bardzo ciekawa <3
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym zobaczyła je w akcji.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem bardzo ciekawa cieni z tej firmy, chyba się skuszę! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwszy raz słyszę o tej firmie, pomadka wygląda bardzo ładnie a szkoda, że nie jest warta zakupu. pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz rację, wszelkie pomadki, szminki czy błyszczyki od nich to jakaś pomyłka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam pomadke matowa, przy dobrym peelingu i nawilżeniu ust dobrze wygląda :)

      Usuń
  9. Nie znam tej marki kosmetyków, ale zainteresował mnie cień bo od dawna poszukuję takiego, który były dobrze napigmentowany i co najważniejsze żeby się nie osypywał. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kilka razy słyszałam o tej marce :) ale jeszcze nie miałam jej w rękach, a gdzie jest dostępna? Bo jakoś w drogeriach nie widziałam ;) ja szukam już dłuższy czas jakiejś bazy pod makijaż ale jeszcze nie znalazłam dobrej dla siebie, może ta będzie dobra :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Kilka razy słyszałam o tej marce :) ale jeszcze nie miałam jej w rękach, a gdzie jest dostępna? Bo jakoś w drogeriach nie widziałam ;) ja szukam już dłuższy czas jakiejś bazy pod makijaż ale jeszcze nie znalazłam dobrej dla siebie, może ta będzie dobra :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam jeszcze o tej marce. Zaciekawiła mnie ta szminka do ust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. To jak polecasz cień to zapewne siegnę po niego po dobra pigmentacja to dla mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Baza pod makijaż zdecydowanie wpadła i w moje gusta bardzo się z nią polubiłam ;)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne kosmetyki. Szminka bardzo mi się podoba.
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki ciekawie się prezentują. Nigdy ich nie używałam.

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  17. Pomadki nie mialam tej firmy, tylko blyszczyk, ale i tak szybko znika. Co do jednego jestem pewna: baza, a mialam taka sama, strasznie mi przypadla do gustu, ale juz sie skonczyla :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znałam tej firmy trzeba spróbować

    OdpowiedzUsuń
  19. Baza pod makijaż zainteresowała mnie najbardziej. Ciekawe czy poradziłaby sobie w terenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Karolina Mariak5 września 2017 05:55

    Nie słyszałam wcześniej o tej marce, ale zaciekawił mnie Twój komentarz na temat kolektora do brwi , chętnie go wypróbuję :) Co do kosmetyków , używam głównie tych z Oriflame ponieważ jestem konsultantką i mam już swoje sprawdzone rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze nie znam tej marki, a chetnie bym poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też nie znałam tej marki, trzeba będzie ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się nas zakupem bazy pod makijaż tej firmy i bardzo mnie do tego przekonałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. akurat mój zestaw był zupełnie inny. Nie znam tych pozycji, ale pieknie je przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z doświadczenia wiem, że efekty odżywek do rzęs są spoko po 3 miesiącach dopiero i niestety nie jest to długofalowe ;(

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta baza pod make up jest dla mnie rewalcujna, a co najważniejsze jest bardzo wydajna ♡

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytałam całkiem niezłe opinie o tej firmie! Mnie natomiast z tego wpisu zaciekawiła bardzo odżywka do rzęs.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tej marki, osobiscie nigdy nie slyszalam nawet.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miałam okazje testować:) Tusz do brwi maja fajny. Cienie raczej słabe, a pomadki matowe ratuje tylko kolorystyka, bo z trwałością już jest gorzej. Ten serum obecnie testuje:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tych produktów jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Zaciekawiłaś mnie tą bazą.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie :O Gdzie można dostać ich kosmetyki? bo szukam właśnie bazy oraz czegoś co ujarzmi moje brwii :)
    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mam ta bazę i też jestem z niej bardzo zadowolona. Makijaż o wiele dłużej mi się trzyma

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo lubię kosmetyki z tej firmy. Produktem, który podbił moje serce jest baza pod makijaż. Jest niezauważalna.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger