Zestaw sówka -Testowanie z Canpol Babies

 Hej wszystkim !
Jakiś czas temu zgłaszam się do testowania na stronie Canpol Babies zestawu "sówka" i co dzięki wam się dostałam za co bardzo dziękuję. Moja Maja z chęcią ten zestaw testowała, bo uwielbia jeść.
Na stronie co miesiąc są testowania, więc warto się zgłaszać.
Cały zestaw "sówka"składa się z:
-kubeczek
-talerzyk
-miseczka
-sztućce
-bidon nikapek
-kubeczek do picia
-smoczek 6-18m
-zawieszka do smoczka
No to tak zaczynajmy!

Plastikowy kubek, talerzyk, miseczka i sztućce.
 Zestaw idealny dla Majki, która zaczyna uczyć się sama jeść. Cały ten zestaw ma piękne kolory i  małe sówki narysowane na nich. Idealna wielkość oraz kształt, dzięki czemu dziecku lepiej się je.

Bidon niekapek i kubek do picia.
Gdy zobaczyłam, że w zestawie jest kubek i bidon od razu powiedziałam "muszę to mieć" już wam wyjaśnię dlaczego. Majka to dziecko, które litrami pije wodę i soki, gdy skończy pić butelkę rzuca na ziemię albo za siebie i przez takie jej zachowanie kilka butelek już poszło.
Bidon jest idealny ma dużą pojemność i jest to niekapek. Maja po chwili nauczyła się z niego pić i jak tylko zobaczy na stolę to od razu woła "eee":)
Kubek do picia niestety nie dla nas. Ma dziwny dzióbek i jest to kapek. Maja nie potrafi z niego pić.

Smoczek i zawieszka do smoczka.
Niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia ponieważ Maja uwielbia smoczki, a ten szczególnie jej się spodobał. Ma takie same kolory jak talerzy, miska, kubeczek i sztućce.
Smoczek jak smoczek, ale kolory ma piękne żywe i wszędzie można go znaleźć.
Zawieszka do smoczka jest bardzo fajna. Posiada zapięcie inne niż we wszystkich zawieszkach i pasuje kolorystycznie do smoczka.


A wy testujecie już na stronie Canpol babies?

20 komentarzy:

  1. Jak ja uwielbiam motyw sówek, wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny zestaw dla małej! :) Super sprawa i żałuję, że gdy byłam mała sama nie miałąm takich perełek! :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały zestaw cudownie się prezentuje 😍
    Aby Mai długo służył.
    Bardzo ładne zdjęcia Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super i kolory ekstra 😍

    OdpowiedzUsuń
  5. ale uroczy zestawik ;) pozdrawiam paulinoowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zestaw jest przepiękny! <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Uroczy zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw, Maja na pewno zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zestaw mam nam się nie udało wygrać

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za sowami, a w pewnym momencie miałam wrażenie, ze wyskoczą mi z lodówki- były dosłownie wszędzie. Ale zestaw wydaje się być praktyczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. O matko, jakie słodziusie :P jak będe miała kiedyś bobaska to też będzie miał takie kolorowe naczynia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczy zestaw, ten motyw przewodni sowy wygląda pieknie

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeskoczy i praktyczny zestaw. Mam ciotka ze stanów kupił a podobny zestaw z talerzykiem kubeczkiem i miseczka z silikonem od spodu. Rewelacja. Nic się nie przesuwa po stole. Gratuluje, że macie okazję próbować. Maja na pewno zadowolona ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. chyba 2 razy udalo się testować :)
    zestaw świetny, zkoda, ze nie ma zdjęc z praktycznego używania :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zestaw 😊 moja chrzesnica napewno by się ucieszyła 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Coś takiego! Jaki rewelacyjny zestaw :)
    Już wiem, co poradzić mojej siostrze, która spodziewa się dziecka! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak zwykle wyglądają na porządne!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger