Chińskie lakiery elite99


 

Witajcie kochani po dość długiej przerwie.
Szaleństwo zakupowe z aliexpress dopadło mnie. Musiałam coś zamówić, no i zamówiłam.
Są to lakiery Elite99, które można zakupić na aliexprss. Mamy do wyboru różne pojemności od 5 ml do 15 ml. Różnią się również buteleczkami, które mogą być różnego koloru.
Ja zakupiłam w białych i czarnych buteleczkach, które mają 5 ml i 7 ml.
Czy jest jakaś różnica między nimi ? Zaraz się dowiecie !

LAKIERY W BIAŁYCH BUTELKACH

Lakiery w białych buteleczkach przyszły do mnie zapakowane w biały kartonik w którym było zapakowane pięć lakierów. Buteleczki są małe, koloru białego z czarnymi napisami.Pojemność lakieru to 5 ml. Lakiery mają rzadką konsystencje, nie poziomują się i potrzeba aż 4 warstw aby ładnie pokryły (zależy od koloru).  Lakiery mają nieciekawy zapach, który mnie denerwuje.
Pędzelek jak dla mnie idealny. Pędzelki lakierów Elite99 są nieco bardziej sztywne od tych co są w lakierach Neonail, jednak jak dla mnie są lepsze. Mam lepszą kontrolę i dzięki nim ładnie dojeżdżam do skórek, dzięki temu że są spłaszczone nie wyjeżdżam na skórki.


LAKIERY W CZARNYCH BUTELECZKACH

 Lakier przyszły do mnie w osobno zafoliowanych torebkach. Pojemność lakieru to 7 ml.
Lakiery mają lepszą konsystencje od tych białych można ją porównać do gęstości lakierów Neonail, aby ładnie wyglądały wystarczą 3 cienkie warstwy. Mają normalny zapach jak na lakier.
Jak widzicie taki sam pędzelek jak u góry w tych białych buteleczkach.

PODSUMOWANE
Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem tych lakierów to polecam, ale widziałam, że jest mnóstwo różnych chińskich lakierów, jak najszybciej muszę przetestować.
Z porównania dwóch z tej samej marki lakierów zauważyliście, że te w czarnej buteleczce są lepsze i szczerze je polecam z całego serca.

PS. czarny kolor lakieru Elite99 jest lepszy od czarnego koloru Neonail.

Jeszcze oprócz lakierów zakupiłam takie fajne ozdoby no i oczywiście wzorniki.

Znacie jakieś chińskie lakiery? Co polecacie do paznokci z aliexpress?





30 komentarzy:

  1. Świetna recenzja. Nigdy nie zamawiałam z aliexpress i dlatego nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała recenzja!!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też mam kilka rzeczy z ali które chce zamowic ale nie mam konta walutowego :(
    Super post
    Pozdrawiam Eva
    Zapraszam
    https://eve-hair.blogspot.com/2018/02/kokos-czyli-pynne-zoto-cz3.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bałam bym się używać takich lakierów jakoś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są złe dużo osób zamawia i jeszcze nie słyszałam żeby uczulały albo coś się działo.

      Usuń
  5. Ostatnio dużo słyszałam na temat tych lakierów i jestem ich bardzo ciekawa sama mam w planach je zamówić:)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie zamawiałam lakierów z ali. Jakoś boje się kupować tego typu rzeczy :) co innego gadżety

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamówiłam 6 lakierów w mniejszych buteleczkach (jak jeszcze był inny design) i niestety nie jestem z nich zadowolona. Muszę wypróbować te większe, bo już kolejna osoba pisze, że różnią się od siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie trzeba trafić niestety, bo naprawdę jest dużo do wyboru.

      Usuń
  8. Nigdy niczego nie zamawiałam z aliexpress, a te lakiery widzę pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super recenzja. Zastanawiam się, czy nie zacząć zamawiać na ali xd

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam również hybrydy z aliexpress i sobie chwalę, później mogę napisać jakie konkretnie, ale napeawde są super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sioux- polecam, są świetne, dobrze kryją i trzymają się 😊

      Usuń
  11. Kurcze nigdy nie zamawiałam lakieró z ali ale chyba się w końcu skuszę :) zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam hybrydy ! Super alternatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam sporo hybryd polskich marek, z których jestem zadowolona. Nie skusiłam się jeszcze na żadne z chin, ale słyszałam od znajomej, że dają rade:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłam ciekawa opinii kogoś, kto zna się na lakierach :) Sama dopiero zaczynam i trochę się boję tych chińskich ale przekonałaś mnie do zakupu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Osobiście nie korzystam (bo nie robie już hybryd). Nigdy nie miałam styczności ale wierzę na słowo ;* pozdrawiam 😃

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja używam własnie tych chińskich i są swietne ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. znam te lakiery i moge powiedzieć że są w porządku

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam te lakiery i moim zdaniem sa bardzo dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja zamawiam na Aliexpress ale na ogół odzież i różne gadżety. Kosmetyków nie zamawiam więc nie pomogę.

    OdpowiedzUsuń
  20. 4 warstwy? :O Wybieram wersję czarną :)

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z Aliexpres namiętnie kupuję rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo wiele pozytywnych opinii słyszałam na temat tych lakierów i chyba sama w końcu się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie kupowałam kosmetyków w Chinach. Choć kiedyś szalałam na ebayu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. zawsze się bałam chińskich lakierów, ale widać nie są takie straszne :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger