MAŚĆ PROPOLISOWA (10%) z witaminami A, E, F od GorVita - opinia

Kolejnym produktem, który testuje jest maść propolisowa z witaminami A, E, F od GorVita.
Jesteście ciekawi do czego służy, jaki ma skład i jego działanie ?
   To zapraszam do przeczytania !


SKŁAD
Aqua, Glycerin, Glyceryl Stearate SE,Caprylic/Capric Trigliceride,Cetyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate  Propolis, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, DMDM Hydantoin, Allantoin, Panthenol.

DZIAŁANIE
Działanie maści jest związane z właściwościami propolisu znanymi jako silnie antybakteryjne, dezynfekujące i regenerujące naskórek. Łatwo przyswajalny kompleks witamin A, E, F przyspiesza proces jego odnowy, a naturalna alantoina i panthenol dodatkowo ją odżywia i nawilża. Pomocna w wielu problemach skórnych. Łagodzi uczucie dyskomfortu  wywołane lekkimi poparzeniami, mikrouszkodzeniami naskórka oraz po ukaszeniach owadów. Reguluje gospodarkę hydro-lipidową,  przywraca skórze elastyczność   i witalność. Polecana szczególnie do pielęgnacji skóry zanieczyszczonej, problematycznej   o tendencjach do łojotoku. Maść dobrze się wchłania i  nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.

SPOSÓB UŻYCIA
Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie wmasowując maść w skórę aż do wchłonięcia.

Cena około: 10 zł
Pojemność: 50 ml
Producent: PPUH GORVITA

PODSUMOWUJĄC

Maść znajduje się w zwykłej tubce, zakręcanej nakrętką. Po naciśnięciu na tubkę pojawia się maź o kolorze musztardowym. Konsystencja jest zwarta, na pewno nie wodnista. Łatwo się rozprowadza i szybko się wchłania.



A teraz czas na moje doświadczenie z maścią. Stosuje ją głównie na stopach, fantastycznie nawilża oraz zmiękcza twardy naskórek. Wystarczy w nocy nasmarować, a rano wstajemy i efekt to dobre nawilżenie i gładsza skóra. Jak wyżej napisałam jest antybakteryjny, więc jeżeli się wybieracie na basen to warto wziąć tą maść. Ja często bywam i zabieram maść ze sobą, na razie działa bez zarzutów.
Raz stosowałam ją na drobne rany po pryszczach i po kilku dniach skóra się zregenerowała i po ranach nie ma śladu.
Jedną wadą jak dla mnie jest strasznie specyficzny i dość mocny zapach propolisu.

20 komentarzy:

  1. Całkiem ciekawy produkt, myślę że na wypad na basen jest bardzo przydatny. Chętnie wypróbuje gobw okresie letnim, zobaczę jak sprawdza się na ukąszenia owadów :)
    A skład jest w miarę dobry? Polecany jest dla dzieci?
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoko produkt, myślę że za jakiś czas się skuszę 😄

    OdpowiedzUsuń
  3. No z opisu świetny produkt :) napewno skorzystam z kupna na moje suche stopy będzie idealny

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt całkiem ciekawy, może i ja się skuszę! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. używałam tej maści do rąk ale specjalnie mnie nie zachwyciła, cena specjalnie nie zachwyca zwłaszcza, że opakowanie malutkie 50 ml

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakos nie uzywam kosmetykow do nog,ale ten by na pewno sie przydal!
    Pozdrawiam jak najmocniej :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba byłaby idealną maścią dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. całkiem niezły produkt :) za taką cenę warto kupić chociażby na próbę ;)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba dzięki Tobie znalazłam coś stworzonego dla mnie.
    Bo gotowe kremu do stóp nie wszystkie sprostały moim wymaganiom.
    Dlatego na pewno sięgnie po niego jeśli tylko gdzieś go zauważę, a jeśli nie ... no to będzie szukała go online :D
    Pozdrawiam !!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie nawidzę się tłuszczyć ....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubie tlustych kremow. Ale do stop jak najbardziej. Zwlaszcza latem po basenie kiedy sa wysuszone na maxa

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubie tlustych kremow. Ale do stop jak najbardziej. Zwlaszcza latem po basenie kiedy sa wysuszone na maxa

    OdpowiedzUsuń
  13. Nienawidzę maści, używam tylko gdy są naprawdę konieczne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Średnio lubię konsystencję maści, ale ta wydaje się przynosić świetne rezultaty. Muszę się jeszcze nad nią zastanowić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja raczej nie używam kremów do stóp ale jak czytam to moze sie skuszę

    OdpowiedzUsuń
  16. Prawdę mówiąc takich maści w ogóle nie używam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Super maść! Jeszcze o niej nie słyszałam, jednak ogromnym plusem jest to, że szybko się wchłania. Nie cierpię długo czekać. Mam strasznie suchą skórę, ponieważ nie przepadam za stosowanie balsamów. Mam nadzieję, że ten produkt mi pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Maść wyglada na przydatną. Jednak potraktowalabym ją jako pomoc doraźną w wyjątkowych sytuacjach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger