Venal spray na zmęczone nogi - chłodzący

Otrzymałam produkt od Credo PR i chcę wam go przedstawić. A przeznaczony jest do pielęgnacji nóg. Niby w zimę nie jest potrzebny taki produkt, ale ni bardziej mylnego. Nogi są obciążone ciężkimi butami i skarpetami grubymi, przez które się przegrzewają.
Czy działa ? Zaraz się dowiecie. Zapraszam.




SKŁAD
Aqua ( modyfikowany roztwór leczniczej wody mineralnej : wodorowęglanowo-chlorkowo- -sodowej – bromkowo – jodkowo – borowej, Uzdrowiska Rabka S.A., Aescus Hippocastanum Ekstrakt Ginkgo Biloba Ekstrakt, Arnica Motana Flower Ekstrakt, Mentol, DMDM Hydantoin.

DZIAŁANIE(od producenta)

Preparat przeznaczony jest do pielęgnacji nóg. Zawarta w składzie bogata w mikroelementy i biopierwiastki lecznicza woda mineralna z Uzdrowiska Rabka, wzbogacona o biologicznie aktywne wyciągi z kasztanowca, miłorzębu japońskiego i arniki górskiej, działa uszczelniająco na ścianki naczyń włosowatych, zmniejszając ich kruchliwość. Ze względu na swój unikalny skład chemiczny, a zwłaszcza zawartość jodu oraz wodorowęglanu sodu, chlorku sodowego i kwasu metaborowego, wykazuje działanie oczyszczające, bakteriobójcze i przeciwzapalne oraz antyoksydacyjne. Preparat poprawia krążenie, łagodzi obrzęki, likwiduje uczucie zmęczenia i ciężkości nóg, a chłodzący mentol zapewnia uczucie świeżości, ulgi i odprężenia.
Venal spray:  Łagodzi obrzęki nóg, poprawia mikrokrążenie, wzmacnia naczynia krwionośne, łagodzi uczucie zmęczenia nóg, pomocny w stanach żylakowych



SPOSÓB UŻYCIA
Do stosowania zewnętrznego. Kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb rozpylić preparat na skórę i pozostawić do wchłonięcia. Preparat można stosować przez dłuższy czas. Nie stosować w przypadku nadwrażliwości na którykolwiek składnik preparatu.



Nazwa: Spray chłodzący Venal
Producent: Gorvita
Pojemność: 115 ml
Cena:  ok. 12 zł

PODSUMOWANIE
Gdy się dowiedziałam, że mam przetestować produkt na zmęczone nogi to się ucieszyła. Jak wiadomo przy małym dziecku dużo chodzę do tego dochodzi gotowanie, sprzątanie. Na koniec dnia nogi dają o sobie pamiętać. Preparat otrzymałam w niewielkim kartonowym opakowaniu, w którym była średniej wielkości buteleczka. Dozownik jest solidy i jest zabezpieczone, przezroczystą plastikową zatyczką. Aplikator nie zacina się i doskonale rozpryskuje się go na skórę. 
Wchłanianie preparatu nie jest za fajne, ponieważ trwa to długo i pozostaje na nogach dość nie przyjemna klejącą warstewka.
Sprey venal ma ciekawy lekko miętowy zapach, który jest przyjemny. Niestety efekt chłodzenia jest chwilowy i do końca nie pomógł mi z opuchlizną. Jego cena nie jest za duża, ale nie wiem czy bym kupiła następnym razem. Mam mieszane uczucie.
A wy ten produkt mieliście? Zadziałał u was?



27 komentarzy:

  1. Nie znam produktu i nie skuszę się na jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam produktu i nie skuszę się na jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. wydaje mi się, że jak narazie nie jest to produkt który chciałabym testować, Twoja recenzja również nie skusza :) ale fajnie że jesteś szczera z opinią :D

    OdpowiedzUsuń
  5. szczera opinia takich właśnie potrzebuję a nie dostałam do testowania - to muszę chwalić

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę ten produkt i szczerze nie wiem czy bym go kupiła, bo miałam juz tyle sprayów chłodzących i każdy działał podobnie jak tu, czyli przez chwile i juz nie ufam takim wynalazkom :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba też nigdy nie znajde odpowiedniego produktu. :(

      Usuń
  7. Nie znam tego produktu. 😐 Jak go gdzieś zauważe to go kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie nie znam produktu ale zawsze możną spróbować coś innego ale z rozsądkiem.
    Ale co do czego bardzo ciekawy blog który opisuje ciekawe porady dla młodych mam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Testowałam, nie za fajny :C
    http://s-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tym preparacie!
    Fajnie, że wystawiasz szczerą opinię na temat danego produktu :)

    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. OOo coś jak najbardziej dla mnie, bo mam pracę stojącą po 12 h, więc gdy wracam do domu, to jestem padnięta :/
    koniecznie wypróbuję- może przyniesie jakąś ulgę :)


    Kochana mogłabym Cię również prosić o szczere kliki dwóch linków na końcu mojego posta: płaszcza i bomberki?
    Z góry wielkie dzięki :)
    Pozdrawiam :)Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze, ale zastanawiałam sie nad takim żelem bo w ciazy nogi tez maja "swoje dni" ;) szkoda ze sie nie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie jest to produkt mi niezbędny, jednak mnie zainteresował :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawy produkt, nigdy o takim nie słyszałam. Twój post jest bardzo treściwy, dzięki niemu dużo się dowiedziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. oo takie coś to by mi się przydało jak byłam w ciąży hehe :D

    OdpowiedzUsuń
  17. w moim przypadku jest dokładnie tak jak piszesz- nogi obciążone ciężkimi butami wymagają szczególnej pielęgnacji...
    nie znałam tego produktu, a wydaje się ciekawy :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie brzmi ciekawie 😄

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla mnie brzmi ciekawie 😄

    OdpowiedzUsuń
  20. Opis z opakowania jest dość zachęcający. Niestety jak przeczytałam twoje odczucia po jego zastosowaniu, to już nie jestem aż tak bardzo zachęcona...szkoda, że nie jest wygodny w aplikacji i pozostawia klejąca warstwę. Wiec trzeba będzie się zastanowić, czy nabyć sobie czy nie? hm...a do odciążenia nóżek przydałoby się coś dobrego!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Używałam żel tej firmy, ale nie w sprayu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Używałam żel tej firmy, ale nie w sprayu i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie używam takich produktów bo nie mam problemów ze zmęczonymi nogami.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja także używałam żelu tej firmy, o sprayu nie wiedziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Taki spray bardzo by mi sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger