Pneumovit Zatoki

Następny produkt, który testuje jest Pneumovit zatoki. Nie chwaląc się jestem osobą, której raz na jakiś czas dokuczają zatoki.Gęsty katar oraz ból okolic czoła i nosa czasami jest nie do wytrzymania.Jesteście ciekawi czy działa? Zapraszam.


SKŁAD Hipertoniczny, modyfikowany i oczyszczony roztwór uzdrowiskowej naturalnej wody mineralnej z mikroelementami. Przeciwwskazania do stosowania:Nadwrażliwość na jod. Nadczynność tarczycy.

DZIAŁANIE- udrażnia przewody nosowe i ujście zatok przynosowych, - oczyszcza błony śluzowe przed podaniem leków drogą wziewną, - chroni śluzówkę nosa przed nadmiernym wysuszeniem, - poprzez naturalne wspomaganie błon śluzowych zatrzymuje zawieszone w powietrzu alergeny, - moeże stanowić wspomaganie leczenia górnych dróg oddechowych, - bezpieczny dla alergików, kobiet w ciąży, matek karmiących i osób starszych

SPOSÓB UŻYCIADzieci : ( od 1-go roku ) 1-2 dawki kilka razy dziennie do każdego otworu nosowego.śli: 1-3 dawki kilka razy dziennie do każdego otworu nosowego. Dla zwiększenia efektów działania wskazane jest stosowanie preparatu kilkakrotnie w ciągu dnia. Nie ma żadnych przeciwwskazań do stosowania preparatu przez dłuższy czas. PNEUMOVIT ZATOKI może być stosowany z innymi środkami oraz lekami w tym przypadku powinien być stosowany w pierwszej kolejności. Cena około: 14 złpojemność: 50 mlProducent: PPUH GORVITA

 PODSUMOWUJĄC Sprey otrzymałam w niewielkim kartonowym opakowaniu, w którym znajdowała się butelka z aplikatorem. Buteleczka jest z dozownikiem do nosa, który jest dość solidny i się nie zacina. Nigdy nie lubiłam produktów w postaci spraya do nosa, bo aplikacja do przyjemnych nie należy. Tutaj jednak nie czułam jak aplikowałam produkt do nosa. Dawka jest mała i nie czuję się nawet czy coś poleciało do nosa. Ulgę poczułam po chwili, ale tylko na kilka godzin. Jak dla mnie sprej jest dobry. Jak wyżej pisze że ma przynosić ulgę, mi przyniósł i pomógł, więc serdecznie polecam osobą z problemami bólu zatok.

18 komentarzy:

  1. Ja mam dość czesto problemy z zatokami i na pewno to wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też używałam przez jakiś czas tego sprayu ogólnie dla mnie też jest ok, ale przy silnym bólu najbardziej mi pomaga inny :D ale nie będę robiła tu reklamy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam o tyle szczęście, że nigdy nie mam problemów z zatokami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rany temat top of the pop u mnie teraz. Musze sprobowac bo po tabletkach strasznie mi sie pic chce.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem już tak zmeczona chorowanie i katarem, że bez wątpienia sproboję 😉.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój mąż już chyba wszystko przetestował, nic mu nie pomaga z takich rzeczy na zatoki. Płukać musi Fixin-em.

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mam problemu z zatokami, ale ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój synek ma problemy z zatokami. Nadaje się dla dzieci?
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety mam ogromne problemy z zatokami. Dziękuję za przydatną recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również bardzo męczą zatoki, także wiem jak bardzo nieprzyjemne jest to uczucie. Też nie lubię takich spreyów. Ich aplikacja jest okropna, jednak gdy działa to trzeba się trochę pomęczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ulga dla zatok o tak to coś zdecydowanie na chwilę obecną dla mnie, coś zaczynają mnie boleć.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  12. Post napisany w dobrym okresie, teraz każdy w moim towarzystwie ma coś z zatokami...

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja chyba nigdy nie miałam na tyle zatkanych zatok ale moj brat ma i musze pokazać mamie żeby kupiła 💕👃

    OdpowiedzUsuń
  14. Super sprawa, tylko z preparatami tego typu trzeba bardzo uważać. Jeżeli problem kataru i bólu zatok towarzyszy nam przez cały czas to tego typu spraye działają, ale jednocześnie uzależniają nas.

    OdpowiedzUsuń
  15. To coś dla mojego męża który często cierpi na zatoki.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja napewno skorzystam mam często problem z zatokami

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja napewno skorzystam mam często problem z zatokami

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger