zewstaw na wiosne od KORI DLA DZIECI


Kochani dzisiaj recenzja czapeczki, komina i chustki od Kori dla dzieci.
Od razu napiszę że wszystko na stronie jest handmade.
Pani, która szyję te cudeńka robi to z miłością.
 Na stronie nie tylko znajdziemy czapeczki i kominy, ale także kołderki, maskotki i inne 
rzeczy, które można uszyć!





Czapka i chusta na cieplejsze dni.








Czapka i komin na zimniejsze dni.





Bardzo polecam tą stronę. Jak dla mnie staranne wykonanie i włożona miłość w pracę.
Materiał jest cudny i każdy może wybrać sobie wzór.
Czapeczka idealnie pasuję na główkę Mai i na pewno jej nie zleci !
Co tu dużo pisać zestaw jest idealny na wiosnę. 


A czy wy macie już dla swoich dzieci wyprawkę na wiosnę? 


22 komentarze:

  1. super zestaw, ale czapeczka u mnie musi być wiązana, bo moja ma tendencje do ściągania, ale to na wiosnę , wiec jestem ciekawa czy by sciagnela czy nie. ! zestaw sliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zestaw śliczny! Ja za takimi kominami nie przepadam ale wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny zestaw :)) Dla dziewczynki idealny !

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie zestawy, w sam raz na cieplejsze dni

    OdpowiedzUsuń
  5. Asia Ewelina Hb22 lutego 2017 10:09

    Kurtkę muszę jeszcze kupic a resztę już mam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. uroczy zestawik dla małej panienki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie mam nic dla moich szkrabów na wiosnę. Piękny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Znam Kochana stronkę i mogę powiedzieć że same cudeńka można tam znaleźć :) Maja cudownie wygląda w zestawie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie cudeńka, sama szyłam na zimę :D jestem zwolenniczką kominów i czapek smerfetek :) piekny zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny zestaw;) Motylki przypominają o wiośnie:) Uwielbiam rzeczy ręcznie robione, takie zawsze są robione z wielkim poświęceniem i miłością;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne zestawy <3 A Twoja córeczka jaka słodka <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Na przyszłość dodałabym większe zdjęcia. Mała wygląda uroczo w tym zestawie.
    Odwdzięczam się za szczery komentarz.
    Pozdrawiam,annnathalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna laleczka, chciałabym córcie, a mam dwóch synów ;)
    Piękny komplecik

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna malutka i komplecik też cudny.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger