Maltex Baby i Lulu Design

 Witajcie !

Dzisiaj bardzo fajny post, bo o markach, które mają akcesoria do pielęgnacji dla dzieci.
Na ich stronie znajdziecie nocniki, wanienki różnej wielkości, organizery i inne przydatne akcesoria.



Ja do testów od LULU DESIGN dostałam wanienkę z wkładką antypoślizgową, która ma 100 cm i dzięki wkładce Maja się nie ślizga podczas zabawy. Wanienka jest bardzo dobra i Maja chętnie się w niej pluska. W starej wanience Maja miała mało miejsca i musiałam ją cały czas trzymać bo strasznie się ślizgała, a dzięki tej wanience Majutka ma wygodę i swobodę,



Jak widzicie na zdjęciach wyżej wanienka ma korek przez, który można spuszczać wodę po kąpieli


.

Od MALTEX BABY otrzymałam miskę higieniczną wraz z kosmetyczką do niej.
Ten organizer jest bardzo przydatny i potrzebny dla każdej mamy, która ma w różnym wieku maluszka. Miskę mogę zabrać wszędzie, jest fajnym rozwiązaniem jeżeli jedziemy na wakacje lub wycieczkę.


 

Jak widzicie na zdjęciach do miski dołączona jest kaczuszka, gąbka, pojemnik na płyn i szczotka do włosków. Wszystkie przedmioty są bardzo fajne, a Maja lubi bawić się kaczuszką.

 zapraszam do zakupu produktów
  LULU DESIGN i MALTEX BABY.


18 komentarzy:

  1. Moja córka pewnie byłaby zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam wanienkę z IKEA i też jest dobre hehe

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dzieci jeszcze, Ale mam nadzieję, że w przyszłości będę miała i wtedy ta wiedza o tych produktach mi sie przyda😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne i przydatne rzeczy :)
    Na dzieci jeszcze mam trochę czasu, ale gdy bedzie już taka potrzeba to na pewno spojrzę właśnie na te :) http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Super praktyczne rzeczy 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. fajna, choć u mnie już nie potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka rzeczy z Maltex i są naprawdę wytrzymałe :)
    Bardzo ładna wanienka!
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem właśnie podczas poszukiwania takich rzeczy. Bardzo przyda mi się Twój post <3 Dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  9. mój mały już od dawna się nie myjae w takiej, szkoda ze nie znałam jej wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wanienka! Muszę podesłać ją bratu, to może sprawi prezent swojemu maluszkowi! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest kapiel to musi być i kaczuszka:D

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak, korek w wanience to duże ułatwienie, nie trzeba się gimnastykować! Zdecydowanie na plus! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej podoba mi sie zdecydowanie wanienka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam wanienki w podobnym stylu. Aczkolwiek młoda wanienka parzy w dupe.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger