Niedzielna wycieczka

Witajcie
Jeżeli śledzicie mnie na focebooku to zauważyliście, że nie odzywałam się do was przez całą niedziele, a to dlatego że pojechaliśmy na wycieczkę. Cały wyjazd nie był planowany, a ja lubię takie wyprawy na spontanie. W niedziele byłam w szkole i tak myślałam co by tu robić po szkole, aż wpadłam na pomysł żeby jechać w góry. Napisałam do koleżanki żeby się szykowała, bo za godzinę będziemy po nią i wyruszamy koło Jeleniej Góry, aby wejść na zamek Chojnik.


Kiedy miałam 8 lat byłam na koloni w Zakopanym i to był mój pierwszy raz kiedy zobaczyłam góry.
Po koloni ani razu nie byłam w górach, więc bardzo się cieszyłam, że pojadę i pochodzę.

Będąc już na miejscu poszliśmy czarnym szlakiem, a jak wiecie z poprzednich postów mam bardzo złą kondycję i w końcu muszę się za siebie wziąć. Czarny szlak jest najtrudniejszy do przejścia trzeba wspinać się po skałach i cały czas idzie się pod górę, a jest jeszcze czerwony szlak, którym się idzie lekko pod górę i na około.
Wchodząc, co chwilę krzyczałam do Pawła: "zwolnij!"," poczekaj na mnie!".
Już coraz bliżej, a ja cała spocona, zmęczona i łydki mnie piekły.
Ufff...weszłam, zwiedziliśmy cały zamek w szerz i wzdłuż, a ja narobiłam milion zdjęć, bo nie mogłam się napatrzeć na góry i jak to wszystko cudnie wygląda.
Niestety zdjęcia nie oddają tego uroku. :(
Dobra to już koniec pisania na dole kilka zdjęć moich, Pawła, koleżanki i widoków. 





















Bawiłam się w fotografa i zrobiłam kilka zdjęć koleżance, które mi osobiście się podobają.


Pawłowi też narobiłam zdjęć i nie wiem czemu, ale chyba każdy facet wygląda dobrze jak robi im się zdjęcia, a ja na każdym źle albo coś mi nie pasuje.


 A teraz kilka pięknych widoków.








A wy jak spędziliście weekend?
Byliście kiedyś gdzieś w górach?

Chętnie poczytam wasze wypowiedzi.


30 komentarzy:

  1. Ja byłam w Tatrach Pieninach Bieszczadach a największe wrażenie zrobiły na mnie Alpy <3
    Kocham góry i często lubię do nich wracać :*
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i super bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super widoki ��

    OdpowiedzUsuń
  4. wow zazdroszczę! sliczne zdjecia ;)


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie wycieczki chociaż przyznam, że już nie pamiętam kiedy byłam na takiej ♡

    OdpowiedzUsuń
  6. Bylam tam kiedys na wycieczce w maju 😊 cudowne widoki. Bardzo fajnie spedziliscie dzien 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia i jakie widoki! Woooow :O Mój Mąż kocha zamki, już widzę jakby tam kicał jak sarenka haha.

    OdpowiedzUsuń
  8. 2 zdjęcie koleżanki wygląda tak, jakby pochodziło z katalogu jakiegoś biura turystycznego. Rewelacja! Zazdroszczę Ci tej wyprawy, ale dziękuję Ci bardzo za to, że mogłam być tam przez chwilę z Tobą dzięki zdjęciom tu zamieszczonym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bawiłam się w fotografa. To zdjęcie mi się najbardziej podoba.

      Usuń
  9. Świetny post i super zdjęcia :D Będę zaglądała tutaj częściej :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    http://makelifesimpleandbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne zdjęcia koleżanki, właśnie to drugie najbardziej przykuło moją uwagę.
    Nie znam miejsca- nie byłam nigdy w Twoich stronach :( a szkoda bo cudowne miejsce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia, ja jak zazwyczaj siedzę w domu z moim kubusiem małym , a mąż niestety wyjechał do pracy, a jak przyjedzie to zawsze jest coś do załatwienia , no i zawsze tyle kasy idzie że brak na wycieczki. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam straszną ochotę na wyjazd w góry! Muszę namówić tego mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Góry to jest to co kocham! Przepiękne zdjęcia :* sama mieszkam blisko gór :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia. Uwielbiam takie klimaty. Zdjęcia nie są robione tylko i wyłącznie pod bloga, ale są również świetną pamiątką ;)

    Pozdrawiam Wiktoria z bloga Book Written Rose. Zapraszam ❤

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale przepiękne miejsca aż ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. A my weekend spędziliśmy chodząc po lesie

    OdpowiedzUsuń
  17. Widzę wypadzik pierwsza klasa :) Cudowne zdjęcia jak i widoki 😍
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne zdjęcia. Też czasem bawie się w fotografa.

    OdpowiedzUsuń
  19. sliczne miejsce! bylam tam kilka razy :D

    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne zdjęcia! Sama często bawię się aparatem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ja kocham widoki w Bieszczadach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudna wycieczka, uwielbiam takie, a widoki piękne! Zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajna wycieczka a widoki jakie piękne 😊

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie spontaniczne wypady są najlepsze. Jak widać zaowocowały tez w super ujęcia.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger