ZAFUL-three-year



Hej!
Dzisiaj post o sklepie, który w przyszłym miesiącu obchodzi swoją trzecią rocznice, a tym sklepem jest ZAFUL z którym nie raz współpracowałam.

 Nasza współpraca zaczęła się w styczniu, gdy po przeczytaniu kilku recenzji na innych blogach bardzo spodobał mi się ten sklep.
Wchodząc na stronę zobaczyłam ogromny wybór od sukienek, spodni i koszul aż do okularów przeciwsłonecznych, torebek i butów.



Gdy przyszło pierwsze zamówienie byłam bardzo zadowolona jakością oraz szybkim przybyciem paczki, bo szła tylko dwa tygodnie. Na początku myślałam że ciuchy i inne akcesoria będą złej jakości oraz brzydko pachnieć, ale byłam miło zaskoczona wszystko było w porządku.
Kolejne paczki również przychodziły szybko i przedmioty zamówione były bardzo dobrze wykonane.

Sklep ZAFUL jest bardzo fajny i dużo ciekawych ciuchów możecie tam znaleźć, a na nadchodzące lato mam dla was kilka propozycji co możecie kupić. Jesteście ciekawi ?

No to tak pierwszą moją propozycją są piękne sukienki (klik)

Druga propozycja to cudowne koszulki (klik), których na stronie jest mnóstwo.


Trzecią propozycją są krótkie spodenki (klik), które na lato są idealne.


Czwartą propozycją są okulary przeciwsłoneczne (klik), które ja uwielbiam, a nawet kocham.


Piątą i ostatnią propozycją są stroje kąpielowe (klik), które każdy ma, bo przecież to najważniejszy element garderoby w wakacyjne dni.



Podoba wam się sklep ZAFUL ? Jaka propozycja wam się najbardziej przypadła do gustu?

22 komentarze:

  1. OKULARY <3 ich nigdy za mało <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię ten sklep. Ubieram się u nich od lutego i jestem bardzo zadowolona za każdym razem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne stroje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko ładne aż nie wiadomo na co się zdecydować ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Napewno skuszę się na pare ciuchów.

    OdpowiedzUsuń
  6. zamawialam juz kilka razy z tego sklepu. Ż torebek jestem zadowolona, strojów również. Gorzej z ciuchami 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam Zaful, u mnie na blogu też sporo rzeczy od nich;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne rzeczy! Ja wśród sukienek znalazłabym na pewno coś dla siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. gdybym tylko byla chuda, to bym nie wiedziala co mam brać. a tak mam ograniczony wybór :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaful ma wspaniałe, kolorowe i kwiatowe printy. I oczywiście gadżety

    OdpowiedzUsuń
  11. Na Zaful kazdy znajdzie cos dla siebie. Ja czekam na swoje sukienki z utesknieniem

    OdpowiedzUsuń
  12. klęska urodzaju, aż nie wiadomo na co się zdecydowac

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię oglądać ubrania z zaful,bo są piękne i wybór jest naprawdę bardzo duży 😍

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie kompletuje zamówienie. Z chęcią przegladne Twoje propozycje!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio wybrałam od nich parę ładnych rzeczy :) Klikam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy post, ale wolałabym jednak żebyś wybrała pojedyncze produkty i napisała co o nich myślisz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger