Recenzja fotoksiążki od Saal Digital

Witajcie !
Pewnie każdy już wie, że uwielbiam robić zdjęcia, a dzisiaj wam przedstawię foto-książkę od SAAL DIGITAL w której po prostu się zakochałam!

Na ich fanpage'u zauważyłam, że taką fotoksiążkę można przetestować wystarczy wysłać zgłoszenia i czekać na odpowiedź, którą dostajemy na emalia z bonem na 200 zł !



To teraz krok po kroku jak stworzyć taką fotoksiążke:
Najpierw pobieramy darmowy program do tworzenia takiej książki.Możemy wybrać ile ma mieć stron, jaki format czy zdjęcia mają być matowe czy błyszczące. Ja wybrałam format poziomy i zdjęcia matowe.
Następnie tworzymy i tu możemy sobie powybierać różne kolory stron, układ zdjęć, dodać napisy po prostu możemy sobie stworzyć to co chcemy.
Na koniec zamawiamy i czekam na naszą cudowną fotoksiążkę. Ja czekałam tylko 3 dni, a myślałam że trochę dłużej to potrwa.

Jak widzicie na zdjęciach niżej fotoksiązka jest solidna ma grubą okładkę i grube strony mam nadzieje, że małe rączki jej nie porwą. :)

 

W tej oto książce zamieściłam dużo zdjęć Mai.
Możecie również zauważyć, że są zdjęcia z wyprawy nad morze, ale również z chrzcin Mai.


Fotoksiążke polecam dla wszystkich ponieważ jest cudowną pamiątką.
Będzie również idealna na prezent.



18 komentarzy:

  1. uwieliam fotoksiązk- mam również z tej fimry i polecam każdemu!

    OdpowiedzUsuń
  2. takie fotoksiążki to fantastyczny prezent! Chyba się skuszę na kolejną:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam fotoksiążki :) Sama mam w domu już niezłą kolekcje :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielabiam takie fotoksiązki

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham tego typu pamiatki ❤

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie pamiątki, ta twoja fotoksiazka jest piekna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale przepiękna ta wasza fotoksiążka :) robi wrażenie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna. Też ja mam tylko żałuję, że nie wziąłam matowej 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie taka forme wywolywania zdjec. Najlepsza pamiatka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest sliczna! Mam podobná <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę nad takimi! Myślę, że powinnam mieć kilka takich, każdą z innymi wspomnieniami z podróży a potem zimą sięgać po taką i wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Super sa takie fotoksiążki, zatrzymują wspomnienia, a zdjęcia się nie zniszczą, jak w przypadku zwyczajnie wywoływanych fotografii :D

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedys nie byłam do nich przekonanan dziś nie wyobrażam sobie bez nich życia

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak ładnie się prezentuje, że muszę ją mieć! 😍

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie się prezentuje;) Kocham robić zdjęcia, a przechowywać je w tak cudowny sposób to sama przyjemność!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fotoksiążki są super,a wasza zwłaszcza! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger