Akcesoria do telefonu - GlobalTC

Cześć! Pewnie każdy z was chcę żeby telefon nie był zarysowany, a co najgorsze pęknięty, a więc dzisiaj przedstawię wam dwa ładne i funkcjonalne etui. Do zestawu miałam również dołączone słuchawki, które są bardzo fajne. No to zaczynajmy!

Pierwsze etui to Jelly Case Rubik jest koloru różowego, pokryte małymi matowymi kwadracikami. Oczywiście Etui jest gumowe.
Cena 7,99 zł.

 GlobalTC etui Jelly Case Rubik pink
 Drugie etui to Jelly Case Cross jest koloru neonowego żółto-zielonego i jak poprzednie jest gumowe, ale ma małą kratkę na większym obszarze tylnej klapki.
Cena 7,99 zł.
GlobalTC etui Jelly Case Cross green
 Oby dwa etui łatwo i szybko się zakłada na telefon. Dobrze się trzymają i nie wypadają.
Przyciski również są zakryte, lecz nie przeszkadza to w ich działaniu.
Wszystkie otwory na aparat czy głośnik są idealnie wycięte.

Teraz czas na słuchawki!
Dokładna nazwa moich to "ZESTAW SŁUCHAWKOWY JACK 3.5 mm".
Na stronie GlobalTC(akcesoria audio) znajdziecie różne wzory tych słuchawek, są one słuchawkami dousznymi. Bardzo trudno znaleźć wygodne, niewypadające słuchawki douszne. Te natomiast nie wypadają z ucha i są bardzo wygodne. Posiadają wejście jack 3,5 mm oraz przycisk głośności i przycisk pauza. Wysoka jakość muzyki oraz wbudowany mikrofon przez który można porozmawiać ze znajomymi.
Ceny słuchawek to 11,90 zł lub 17,90 zł.
GlobalTC słuchawki

Więcej akcesorii do telefonu i innych przydatnych gadżetów na stornie GlobalTC.
Zapraszam serdecznie. 



25 komentarzy:

  1. Zielone/żółte bardzo mi się podoba, a słuchawki idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ekstra neonowe😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Słuchawki mają fajny kolor, a zgłaśniacz dźwięku na nich są?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jest 😊 super są słuchawki naprawdę warto kupić. Jadąc rowerem nie wypadają mi. 😊

      Usuń
  4. Super słuchawki. Ja mam białe

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię neony ale nawet najlepsza obudowa nie ukryje mojego zniszczonego htc Hahahaha 😁😄

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te etiu i ceny przystępne

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne ! U mnie się nie sprawdza, ponieważ musze mieć pokrowiec ze skóry. Inaczej bedzie kaputt i po telefonie 😊 a słuchawki - przydalyby mi się nowe bo moje oryginalne z zestawu do telefonu dawno wygasły. Zajechalam je do cna 😛

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio stałam się maniaczką caseów, musze obczaić, czy mają coś na mój telefon :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Neonowe etui super. Ja jednak musze miec etui na szybe bo z moim szczesciem ekran by mi pekł dość szybko :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Oooo uwielbiam takie słuchawki <3
    A kolor tych Twoich jest idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie czaderskie słuchawki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Słuchawki są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. żólto-zielone śliczne, a słuchawki też mega :) ja mam problem bo do swojego tel cieżko mi coś kupić :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Słuchawki mają bardzo fajny design! Etui są idealne teraz, latem. Mają świetne kolory,które od razu rzucają się w oczy :) Neonowe jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne te etui jak i słuchawki do tego w przystępnej cenie.
    Zajze tam napewno :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dopiero nie dawno przekonałam się do takich etui.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne etui! Mam jedno z tej strony. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podobaja mi sie słuchawki. I cena bardzo niska 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli chodzi o etui, to ja z przykrego doświadczenia wiem, że najlepiej używać z klapką...😟😟😟ale kolorki cudne!
    A co do słuchawek, to rzadko słuch w taki sposób muzyki, Ale podoba mi sie kolorystyka😃

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczne akcesoria! Bardzo podoba mi się ta neonowa nakłądka;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie osobiście najbardziej spodobały sie słuchawki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słuchawki mają moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne kolory, moj ukochany telefon miał bliski kontakt z kafelkami i teraz używam starego, ale jak będę miała nowy pomyślę o takim cudeńku!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger