haul zaful&rosegal #1

Hej wszystkim!
Coraz bliżej mojego wyjazdu nad morze, więc powoli kompletuje wyprawkę na urlop.
W dzisiejszym poście pokaże wam co upolowałam w sklepach ROSEGAL i ZAFUL.

Pierwszą rzeczą jest sukienka. Materiał nie jest dobry, strasznie się gniecie i jak dla mnie za krótka.

Drugą rzeczą jest sukienko-tunika na strój, która jest fajna na upalne dni idąc na plaże.Niestety nie mam jej zdjęcia ze względu na pogodę, więc pokaże wam zdjęcie ze strony.


Trzecią rzeczą są chokery, których nigdy nie nosiłam, ale kupiłam żeby zobaczyć jak wyglądam i bardzo mi się spodobały.

Czwartą rzeczą jest strój, który zamówiłam dla koleżanki niestety jest ciut za mały na nią, ale wygodny i dobrze uszyty.

Ostatnią rzeczą jest czapka z daszkiem biała i napisem. Dałam ją siostrze, bo mi nie pasowała, a jej pasuje rewelacyjnie. Jest wygodna i z tyłu czapki można ją wyregulować.

Co wam się podoba najbardziej?
1. SUKIENKA 
2. SUKIENKO-TUNIKA NA PLAŻE

24 komentarze:

  1. Chokery mi się bardzo podobają, ale niestety źle się w nich czuję ...
    Pozdrawiam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te chokery i tunika mi sie podoba ��

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi się podobają chokery. Nie wszystkim pasują, ale robią wrażenie:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podobają chokery. Nie wszystkim pasują, ale robią wrażenie:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się sukienka i... nie zgadniesz... Chokery!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się sukienka. Lubie kolor błękitny na lato. Chokery może i modne, ale przepraszam, niestety dla mnie to typowe "obroże".

    OdpowiedzUsuń
  7. Chokery i tunka super ☺

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ta tunika ! Idanych wakacji

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka ladnie na Tobie wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie wyglądasz w tej sukience! Sama w sobie bardzo zwróciła moja uwagę, widzę zakupy udane :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka i sukienka nie pasowały? Kupowałaś te rzeczy w ciemno, czy mierzyłaś wcześniej? Fajne te chokery, kiedyś za młodu takie nosiłam, wtedy jakoś się nie nazywały tak, ale to były inne czasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten pierwszy choker- piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi sie bardzo spodobała sukienka w moim guście jest :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tuniko-sukienka na plażę jest śliczna

    OdpowiedzUsuń
  15. ten strój jest dla mnie obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Choker zamówiłam sobie ostatnio, bo również byłam ciekawa jak będę wyglądać :P Szkoda,że sukienka jest za krótka,bo bardzo ładnie w niej wyglądasz! Mam nadzieję,że przed waszym wyjazdem będzie jeszcze jakiś haul 💗💗

    OdpowiedzUsuń
  17. Może trudno w to uwierzyć, ale jeszcze nie kupowałam nigdy z tych sklepach! Chociaż o Zaful na wielu blogach czytam :) Może kiedyś się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  18. Najładniejsze z całego zamówienia jak dla mnie są sukienki👍 tyle że faktycznie ta niebieska nieco krótka, hm
    Ale ta przeźroczysta bardzo sexy👍

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdecydowanie tunika to mój numer 1!

    OdpowiedzUsuń
  20. strój śliczny, ale ja póki co się na plaży nie pokazuje :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Stroj kapielowy swietny, ale ta okropna pogoda!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger