haul zaful&rosegal #2

Hej wszystkim !
To kolejna część mojej wyprawki nad morze. Jesteście ciekawi co tym razem wybrałam?
Przypomnę, że ciuchy pochodzą ze sklepu Rosegal i ZAFUL.
Te dwa sklepy uwielbiam i kocham robić tam zakupy.
Niestety nie zawsze przychodzą ciuchy na mnie dobre. :(
W tym poście pokaże wam 4 rzeczy.
Pierwszą rzeczą są krótki spodenki, które uwielbiam. Spodenki mają wysoki stan, bardzo fajnie leżą, są wygodne i pasują do wszystkich koszulek jakie posiadam.


Drugą rzeczą są kolejne spodenki, które niestety na mnie nie pasują. Spodenki są dobrze uszyte i miałam wielką nadzieję że będą na mnie pasować, ale no niestety nie pasują...

Kolejną rzeczą jest koszulka, którą bardzo polecam. Ma bardzo dobrej jakości materiał i świetnie wygląda.

Ostatnią rzeczą jest koszulka dla męża, która również jak ta wyżej dla mnie jest wykonana bardzo dobrze i bardzo ładnie wygląda.

Co wam się podoba najbardziej ?
1. SPODENKI Z RÓŻĄ


24 komentarze:

  1. cudne! nigdy nie kupowałam tam, może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezentują się fajnie dzięki modelce ;) pozdrawiamy
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  3. koszulka z ananasem to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wyglądasz w spodenkach !

    OdpowiedzUsuń
  5. ta ostatnia koszulka, to jest to

    OdpowiedzUsuń
  6. ta część zdecydowanie mi się bardziej podoba! Najlepsze spodenki!

    OdpowiedzUsuń
  7. ananas <3 spodenki też niczego sobie, szkoda, że nie pasują :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjj, spodenki są świetne! Szkoda,że tych pierwszych wcześniej nie widziałam,bo też bym takie zamówiła :P Koszulki super! Ostatnio chciałam kupić sobie bluzę w ananasy,to usłyszałam,że jestem za stara i mam się nie zachowywać jak dziecko... A ananasy są super!

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda ze te dżinsowe małe bo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te spodenki to bym z chęcią Ci zabrała <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się cała stylówka. Spodenki z wysokim stanem fajnie się noszą, a koszulka z ananasem w sam raz na wakacyjny czas.

    OdpowiedzUsuń
  13. Koszulka z ananasem cholernie mi sie pod9ba, natomiast ta z lwem zupełnie nie mój gust

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi się podoba najbardziej ostatnia koszulka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta koszulka z lwem skradła moje serce <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ananas jest super. Moj maz tez by z checia kupil koszulke z lwem.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie również ananas wpadł w oczko :) pięknie się prezentują ciuszki na Tobie.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi osobiście bardzo podobają się pierwsze spodenki z różą😊 tylko ta usteczka mi tam przeszkadza✌ bez niej - ideał👍

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger