Nawigacja- Mapa Polski aplikacja na telefon od Navitel

Kto uwielbia podróżować ? Jak zauważyliście ja kocham! Ostatnio byłam w górach o których post pojawi się później, a tydzień temu wróciłam z nad morza. Często jeździmy na dłuższe trasy, ale jak wiecie potrzebna jest nawigacja z pomocą przychodzi firma navitel, która w swoim asortymencie posiada nawigację oraz aplikacje na telefon z rożnymi mapami.
Miałam wielką przyjemność testować aplikację na telefon z mapą polski. A jak to wszystko działa? O tym już za chwilę!

W liście dostałam opakowanie, którego zdjęcie będzie poniżej.
Otwieramy i jest instrukcja w której wszytko czytelnie jest opisane.
Na telefonie trzeba zainstalować aplikację, a następnie zmazać kod i go wpisać.
Po chwili załaduje się mapka i gotowe.
Po wszystkim najlepiej usiąść spokojnie i wejść w ustawienia, aby ustawić tak mapkę jak będzie wam pasować.

Na aplikacji jest wiele opcji dzięki którym możemy ominąć korki i zobaczyć gdzie jest najbliższa restauracja gdy zgłodniejemy w trasie.

Dodatkowym plusem jest sprawdzenie pogody w wybranych przez siebie miejscowościach, ale możemy zobaczyć wtedy kiedy mamy internet na telefonie.
Jak dla mnie nawigacja jest idealna. Zawsze doprowadziła nas do celu i raz dzięki niej unikneliśmy korków. Ma wiele fajnych opcji, które napisałam wyżej, ale także innych. Wygodna i prosta w obsłudze.

Na zdjęciach niżej możecie zobaczyć jak wygląda po włączeniu i w dużych miastach. Na dole zdjęcia z Warszawy
WIDOK 2D                                   WIDOK 3D


A już na fanpegu konkurs dla was! Gdzie wygrywają aż 3 osoby!
Zapraszam LINK DO STRONY.

13 komentarzy:

  1. Taka nawigacja jest swietna. Korzystam czesto

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez nawigacji w dalsze trasy sie nie wybieram. Mam navitel ❤

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama nie umiem jeździć z nawigacją, zawsze za wcześnie chcę skręcić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo przydatny wpis Kochana.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sprawa! coraz więcej jest świetnych aplikacji na telefon z których warto skorzystać:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak my to bez nawigacji nigdy się nie ruszamy nigdzie w podróż :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super sprawa😀Teraz mniej ppodróżujemy ze wzgledu na mój brzuszek ale od wrzesnia nadrabiamy😁

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna aplikacja na długie wyjazdy w nieznane. Zapisuję sobie nazwe i napewno jak już dostanę nowy telefon to sobie ściągnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja jakoś nie potrafię zaufac nawigacji dla mnie podstawa to mapa

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja bez nawigacji się nie ruszam. Ostatnio robiłam trasę 350km i nie dała bym rady bez nawigacji

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeśli korzystam z nawigacji, to po prostu odpalam google maps :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy mnie nie zawiodła :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja zazwyczaj używam zwykłych map Google :)
    Mogłabym prosić o kliknięcie w link sukienki w tym poście? Byłabym bardzo wdzięczna :)
    Zachęcam też do wspólnej obserwacji :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/2017/08/printed-dress-with-choker.html

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger