Relacja z mojej osiemnastki!


Hej kochani!
Dzisiaj przychodzę do was z fotorelacją mojej osiemnastki!
Zdjęć naprawdę mam sporo, dzięki pewnej pani i mimo, że od imprezy minęło dwa miesiące, chciałbym wam pokazać jak było.


Torcik był naprawdę dobry! Może nie jest idealny, ale smak wynagrodził.
Bardzo lubię czekoladowy smak, więc tort też był czekoladowy, ale było też przełamanie wiśniami.
Pani, która mi robiła tort można znaleźć na facebooku Słodka Pasja Gosi.



Ohh... jak ja wspominam krojenie tortu haha
Kawałki różniły się wielkościami raz był gigantyczny a następny malutki.
Na szczęście dla wszystkich starczyło!



Mój mąż zajął się tym czego ja bym nie zrobiła, bo się boję i nie potrafię otwierać szmapna. :)


 Majka latała do północy, aż w końcu padła i przez sen jeszcze krzyczała "tany tany!"


Najlepsze były gadżety, bo niektóre zdjęcia mega śmiesznie wyszły i każdy chciał mieć jakiś.
 Przyjaciółki cały czas biegały z czymś na sobie hahha


Nie mogło zabraknąć zdjęć z najlepszą ciotką!
Siostra też musi być. :)


Moje ulubione zdjęcie. :)


 Najlepsi kumple zawsze wychodzą dobrze na zdjęciach haaha



Nie obyło się bez pasa haha


Na komputerze mam jeszcze z 300 zdjęć, ale wrzucam wam te najlepsze!
Ogólnie osiemnastka wyszła mega fajnie, a już myślałam, że coś nie wyjdzie albo będzie nudna.
Na szczęście wszyscy super się bawili!
Podobają wam się takie wpisy? Chcecie ich więcej?

34 komentarze:

  1. Bardzo ładnie wyglądałaś :) Musiała być świetna impreza!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać, że każdy dobrze się bawił :) wiecej takich postów!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna impreza, pięknie wyglądałaś Olcia <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać, że się świetnie bawiliście, a Ty wyglądałaś super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna zabawa i na pewno miłe, niezapomniane chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać,że zabawa udana,super :) Świetne zdjęcia,podoba mi się wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że zabawa była genialna :D Aż sobie przypomniałam moją osiemnastkę... Chciałoby się ją przeżyć jeszcze raz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow widać, że zabawa była udana <3 Ja także w tym roku będę obchodzić swoją 18-nastkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witamy w dorosłym życiu a teraz przyznaj ile wypiłaś i do której impreza trwała :D Zdjęcia super wyszły ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądałaś bardzo ładnie:) Sukienka bardzo mi się podoba, pasuje Ci:) Tego typu imprezy i zdjęcia to pamiątka na całe życie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego! Przy okazji Twojej relacji przypomniałam sobie swoją 18 - udane imprezy miło sie wspomina nawet po wielu latach :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Impreza musiała być udana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tak sobie teraz przypomniałam swoją osiemnastkę :D. Pasy dostałam takie, że po pięciu straciłam świadomość i nie pamiętam jak dotrwałam do konca:D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja swojej osiemnastki tak hucznie nie wyprawiałam, ale trzeba przyznać, że był to niezapomniany czas :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkiego dobrego! Widac, że impreza udana :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego! Samych blogowych sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Impreza udana :) wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać że impreza mega udana :) najlepszego w tym dorosłym życiu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka :-) zdjęcia również mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniale, że impreza się udała :) pierwszy raz jestem na Twoim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. widać, że impreza udana, to spóźnione wszystkiego najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  22. Widać, że impreza była udana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kochana, jak Ty cudnie wyglądałaś! Świetna relacja, od razu widać, że ta niezapomniana impreza była bardzo udana.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładny tort a jeśli jest dobre towarzystwo to każda impreza jest udana ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super są takie imprezy. Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, szalona impreza. u mnie 18 była zdecydowanie skromniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez miałam huczną imprezę na 18 urodziny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Oj aż mi się przypomniała moja impreza, najważniejsze że ci się udała :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Tort wygląda pięknie a Ty obłędnie. Widać że impreza się udała.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger