Wishlista Rosegal


Witajcie!
To dzisiaj poznacie nowy sklep, a tym sklepem jest ROSEGAL!
W ich asortymencie znajdziecie odzież, buty, akcesoria, torebki i nawet peruki.
Pokaże wam co mi się najbardziej podobało i właśnie kilka rzeczy wybiorę i  zamówię żeby sprawdzić jakość. Jesteście gotowi na różności?


Okulary zwykłe, które mi się bardzo podobają.


Lusterko led idealne do malowania się.
 Peruka czarna.
 Peruka różowa.

KLIK TU

Oczywiście kilka róźnych par sztucznych rzęs. 


Kaktusiki świeczki.


KLIK TU

Bardzo mnie to zainteresowało, więc postanowiłam zamówić.



KLIK TU

Pędzle zawsze się przydadzą!

KLIK TU

No i żeby było fajniej mam dla was kupony z okazji Rosegal 5th Anniversary!

Use code " RGbunny " for all order with over 25USD save 3USD ( 3 time limited )
Use code "RGbunny" for all order with over 50USD save 6USD( 3 time limited )
Use code "RGbunny" for all order with over 100USD save 12USD ( 3 time limited )

Mam do was ogromną prośbę! Pomóżcie mi wybrać, którą perukę zamówić. :)
I napiszcie co wy byście wybrali z tej listy.

27 komentarzy:

  1. Okulary i kaktusiki mam i lubię :) jeśli chodzi o sztuczne rzęsy to u mnie nie zdały one egzaminu mam za gęste swoje rzęsy i dodatkowa warstwa stworzyła komiczny wręcz efekt.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardziej podoba ta czarna peruka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Peruki od nich polecam, mam 3 i każdą wyprostowałam prostownicą i wyglądają pięknie :) Lusterko i okularki również mam i polecam:>

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaktusiki mi się spodobały, a peruka - czarna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rzęsy wprost cudowne... Szkoda, że nie umiem ich zakładać. Mam za to drugi sezon pierwsze okulary i powiem Ci, że są zjawiskowe. Wszyscy się nimi zachwycają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten sklep, i nawet całkiem ciekawe produkty mają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Okulary mam i polecam, są bardzo fajne. Co do obiektów do telefonu to nie są złe, ale jednak nic specjalnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lusterko i kaktusy najbardziej mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  9. To lusterko od dawna mnie kusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam lusterko. Potrzeba do niego chyba 6 baterii wiec moje tylko stoi, bez świecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie lustro chętnie bym przyjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. to lustro mam i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam takie lusterko i jestem z niego zadowolona. Dodatkowe oświetlenie jest dobre i pomocne

    OdpowiedzUsuń
  14. Te okulary bardzo mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam taką świeczkę kaktus, stoi na parapecie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lustro z chęcią bym sobie takie zakupiła.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tych okularów mam chyba z 4 pary, kupione na Alie po 1.5 dollara ;D Szkoda przepłacać

    OdpowiedzUsuń
  18. Okulary przeciwsłoneczne jupilmk z Ali za 3 zł i są bardzo dobre jakości, ale spodobały mi się te świeczki kakusy

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli o peruki chodzi to ta w stylu ombre mi się podoba najbardziej:)
    A na to lusterko czaje się już od jakiegoś czasu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Zaciekawił mnie ten obiektyw do telefonu. Robię wiele zdjęć moim smartfonem i czasami taki obiektyw byłby przydatny i dodałby im trochę głębi.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zamówiłam 2 pary tych okularów, są świetne

    OdpowiedzUsuń
  22. Okulary i lusterko chętnie zamówię. Fajne są też te kaktusy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Super rzeczy kochana wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam te lusterko i jestem z niego zadowolona chociaż się uszkodziło nieco przy transporcie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mega mnie ciekawi to lusterko ! <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger