Zoo i ogród japoński-Wrocław

Hej!
Kto lubi wycieczki rodzinne? Ja uwielbiam!
Bardzo często gdzieś jeździmy zwiedzając nowe miejsca i  robiąc milion zdjęć na pamiątkę.
Wpadłam na pomysł, że pokaże wam zdjęcia z wycieczki do ZOO, które znajduję się we Wrocławiu.
Mając blisko zahaczyliśmy również piękny ogród japoński i na szczęście była piękna pogda.
Nie przedłużając pooglądajcie sobie zdjęcia. :)

 ZOO


flaming

 Mai bardzo podobały się wszystkie ptaki jakie tam były. Tak je obserwowała idąc, aż się potknęła na szczęście się nie wywróciła.

żółw

aligator

Uwielbiam obserwować takie zwierzęta, szczególnie zainteresował mnie ten aligator, który w ogóle się nie ruszał i już myślałam, że sztuczny, ale zauważyłam jak oddycha.


Moje dziecię uwielbia obserwować wodę tylko gdy zobaczy jakąś rzeczkę, strumyk lub jezioro to krzyczy "jyby".



W oceanarium jest niesamowicie! Jest tak fajnie ułożone, że jak idziemy to wszystko po kolei zwiedzimy i niczego nie przegapimy. Majka się bała i z dystansu obserwowała.

OGRÓD JAPOŃSKI




 Te zdjęcia najbardziej lubię!



Oczywiście obserwacja wielkich ryb przez 20 minut.


 Jedyny sposób żeby zrobić zdjęcie to powiedzenie "patrz mama ma rybkę".

No to chyba na tyle zdjęć. Mam nadzieję, że szybki wpis wam się podoba.
Byliście w zoo we Wrocławiu i ogrodzie japońskim?
  

29 komentarzy:

  1. Nigdy nie byłam we Wrocławiu :) A Zoo w zasadzie też dawno odwiedziłam :) Muszę się wybrac :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie odwiedziłąm nigdy wrocławia. Niestety ja nie jestem za ideą Zoo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Też lubię podróże i zoo miło się czytało i oglądało 💖

    OdpowiedzUsuń
  4. wycieczki fajna sprawa, zoo dla dzieci najlpesze

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie się zbieramy z mężem i synkiem do tego zoo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. My ostatnio byliśmy z synkiem w zoo ale w katowicach☺ też był zachwycony❤

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubimy podróże do zoo, we Wrocławiu jeszcze nie byliśmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie błam w tym zoo ale wpis super, bo dużo zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  9. W ogrodzie nie, ale w zoo byłam :D Świetny post !

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy wycieczki rodzinne, jeśli tylko znajdujemy trochę czasu staramy zobaczyć się jak najwięcej fajnych miejsc.

    OdpowiedzUsuń
  11. No to super, że macie takie zdjęcia. Fajnie jest do nich wracać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zoo jednak Kraków jest daleko i w tym jeszcze nie byłam. Mam zamiar wkrótce wybrać się ponownie di Krakowa do zoo

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka wycieczka do zoo to mega frajda dla dziecka :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałabym kiedyś tam pojechać, bardzo spodobało mi się to miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  15. ja byłam we wrocławiu i jestem rozczarowana tym zoo, w Polsce jest wiele piękniejszych obiektów.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Maja urosła już :) Fajna wycieczka - ja w tamtych terenach nie bywam, ale jak będę to z chęcia odiwedzę te miejsca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Dużo dobrego słyszałam o tym zoo ale nigdy tam nie byłam. Muszę to nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam nasze Wrocławskie ZOO :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna relacja. Uwielbiam wypady do ZOO a w ogródku japońskim też miałam okazję być, urocze miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne miejsce. Może kiedyś się tam wybiorę. Uwielbiam taki sposób spędzania wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam odwiedzać zoo, chyba dlatego, że kocham wszystkie zwierzęta :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała wycieczka! Marzy mi się odwiedzenie ogrodów japońskich, jak i Wrocławia w ogóle. Może uda się wkrótce tam wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. W zoo we Wrocławiu byłam jakieś 15 lat temu. Za to często z dzieciakami jesteśmy z Płockim Zoo, do którego mamy zaledwie 50 km.

    OdpowiedzUsuń
  24. Z pewnością naszym chłopcom spodobałoby się

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nigdy nie byłam we Wrocławiu, ale jak już będziemy to znpewnoscia odwiedzimy zoo

    OdpowiedzUsuń
  26. Byłam w obu tych miejscach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. We Wrocku jestem często :) I w obu miejscach byłam :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 aleks.michalska , Blogger